- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dobrá práce pilota. Musí to být povolání lítat v tom ruském šmejdu, který teď nelze ani opravovat kvůli Putlerově hrabivosti.
No tak ruské letadlo opravovat lze v pohodě, náhradní díly jsou z Ruska odborníku
Začal hořet jeden motor letadla. Přistáli. Podobných havárií se po celém světě docela stalo hodně. Nejen u tohoto typu, stejné to bylo u mnoha jiných typů nejrůznějších výrobců. Zpráva je na úrovni Blesku:
"Moskvič šéfa gubernie z ničeho nic zastavil na silnici! Posádka vozu vyvázla sice bez zranění, ale utrpěla šok. Pomohl projíždějící vůz, který do nádrže Moskviče dolil benzín."
Přesně tak, je to normální. Hořící letadlo je na stejné úrovni jako zastavení osobního vozu. Máte adekvátní přirovnání.
Brzy budou v Rusku tyhle ohňostroje běžným jevem.
Ano, toto jsou ony pekelné stroje, které s imperialistickým západem zatočí jednou pro vždy. Letadla, která nikdy nevzlétla. Nelze se divit poruchovosti, když to pamatuje ještě Brežněva.
Takže nedokáží opravovat ani ruská letadla? I když chápu, podle wiki je ve spoustě z nich motor Rolls-Royce RB211.
Sledujte pořad o leteckých haváriích, jak mnohde, vč. USA, dokážou opravovat neruská letadla.
To už Vladolf Putler stačil "omilostnit" Girkina, který se rozhodl pro přímé přistání bez padáku?
Vy byste ani padák nepotřeboval, vás nadnáší něco jiného, takže létáte jak ptáček.
Doufám jen, že tyto příhody budou mít exponenciální četnost.
Myslím, že nebudou.
Proti zvýšené poruchovosti bude nejspíš pracovat klesající počet letuschopných letadel a tedy i klesající počet letů. Celková četnost nehod tam tedy dost možná zůstne podobná jeko teď.