- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Barbora Bočková | foto: Michal Sváček, MAFRA
Celý článek jen pro členy
Chcete číst prémiové texty bez omezení?
Bavilo vás víc hrát policistku ze současnosti, nebo rozmazlenou milionářskou dcerku z období protektorátu?
To jsou dva úplně jiné světy, dvě tak rozdílné polohy. Nedokážu si vybrat. Každopádně Případy 1. oddělení byly můj úplně první velký televizní projekt. Jeho prostřednictvím jsem teprve poznávala ten obrovský prostor televizního světa. Sešel se tam tým lidsky i profesně vynikajících lidí v čele s režiséry Peterem Bebjakem a Michalem Blaškem. To si pak člověk uvědomí, jaké má štěstí. A seznámila jsem se tu i s lidmi, se kterými bych se jinak nikdy nepotkala, například s bývalými kriminalisty.
Když třeba zkoušíme inscenaci, která je víc autorská a z větší části stojí na improvizaci, mnohdy ztrácím jistotu, protože nejsem tak rychlá, bystrá a bezprostřední jako mí kolegové. A pak mi třeba až doma dojde, jak jsem mohla zareagovat.
Připojte se ještě dnes a získejte: