MF DNES mezi deníky mírně posílila a se 400 tisíci čtenáři na vydání je i nadále nejčtenějším zpravodajským deníkem. Deníku Lidové noviny (155 tisíc) se daří udržet silný čtenářský zásah.
Deník Metro (316 tisíc), který nedávno získal novou podobu, zůstává v pozici nejčtenějšího deníku v Praze a okolí a zároveň nejčtenějšího deníku zdarma. Další z titulů zdarma, týdeník 5plus2, osloví 584 tisíc čtenářů na vydání a je tak nadále nejčtenějším titulem vydavatelství.
Deník Metro změnil tvář. Má novou grafiku, nabídne i více rubrik |
Týdeník TÉMA (s nárůstem na 185 tisíc) s významným zásahem ženské cílové skupiny potvrzuje svoji velmi silnou pozici v segmentu celostátních zpravodajských týdeníků, který dlouhodobě vede měřeno počtem prodaných výtisků.
Tradičně významnou pozici skupina MAFRA udržuje zejména v segmentech titulů životního stylu pro ženy díky čtrnáctideníku Žena a život na první příčce (234 tisíc), nárůst čtenářů o 13 % zaznamenal i luxury měsíčník Harper´s Bazaar (na 90 tisíc čtenářů).
Dále si mediální dům drží silnou pozici mezi časopisy pro ženy, kde roste obliba týdeníku Tina (160 tisíc) a nárůst čtenářů zaznamenal také čtrnáctideník Napsáno životem (120 tisíc čtenářů) i v kategorii programových titulů s vedoucím čtrnáctideníkem TV MAX (428 tisíc) a rostoucími tituly TV Plus 14 (115 tisíc) a TV Revue (87 tisíc).