Dvacet zemí, kde kampaň Zákony schválnosti poběží, představuje až 75 milionů lidí, píše v tiskové zprávě Patricie Turková z Rubikon PR. Videa zachycují humorné situace, které se můžou přihodit při přebírání balíčků obyčejným způsobem. Právě mezi mladou generací se nachází většina těch největších online zákazníků, kteří si přejí mít stále větší kontrolu nad dopravou zakoupeného zboží. Kampaň proto bude propagovat služby spjaté s online shoppingem, jako jsou Predict (v ČR DPD Private), Live-tracking (v ČR Sledování balíčku), myDPD App (v ČR DPD Kurýr) a výdejní místa Pickup.
Komunikace kampaně bude probíhat online, kde cílová skupina tráví většinu svého času. Online bannery a pět krátkých videí ve verzi 6 a 20 vteřin poběží v 17 jazykových mutacích na sociálních sítích (youtube, facebook, instagram) a na webu DPDgroup.
První mezinárodní reklamní kampaň potrvá od 23. dubna do poloviny června. Pro DPDgroup ji vytvořila produkční společnost Supper a mediální skupina Starcom. Videa režíroval britský filmový a reklamní režisér Simon Levene.