MasterChef se tak stal nejsledovanějším televizním pořadem po 20. hodině ve všech hlavních cílových skupinách (15-54, 15+ a 4+). V širší kategorii 4+ pořad sledovalo 917 tisíc diváků. Na konci dílu opustili klání dva soutěžící.
Adepti na Masterchefa nakrmili ženicha Berkyho, následovala sladká výzva |
Dobře si vedly i Televizní noviny, které si pustilo 42,96 % diváků v cílové skupině 15-54 u obrazovek a Sportovní noviny (share 36,97 %). V širší cílové skupině 4+ Televizní noviny zaujaly 1 490 000 diváků. Zpravodajská relace tak podle Novy opět potvrdila pozici nejsilnějšího televizního zpravodajství na českém trhu.
Televizní podvečer ovládla vědomostní soutěž Na lovu. Středeční epizodu sledovalo 28,80 % diváků v kategorii 15-54. Oblíbenost potvrzuje také seriál Ulice (share 30,30 % ve skupině 15-54). K obrazovkám ve středu přilákal přes milion diváků (1 002 000) v cílové skupině 4+.