Pevnou pozici a silný čtenářský zájem si MAFRA podle aktuálních výsledků výzkumu drží ve všech klíčových segmentech.
Mezi novinovými deníky dominuje nejčtenější zpravodajský deník Mladá fronta DNES (368 tisíc čtenářů).
Významné zastoupení má MAFRA zejména mezi tituly životního stylu pro ženy, kde dlouhodobě hraje prim čtrnáctideník Žena a život (227 tisíc čtenářů).
Rostoucí zájem je o měsíčník Cosmopolitan, který zaznamenal 8% růst na 124 tisíc čtenářů a v portfoliu rozšiřuje zásah věkového spektra i o mladší čtenářky lifestylu. Nejprodávanějším titulem kategorie společenských a zpravodajských týdeníků je týdeník TÉMA (183 tisíc čtenářů).
Tradičně velký zájem mají čtenáři o deník zdarma Metro (295 tisíc čtenářů), který je dlouhodobě nejčtenějším deníkem v Praze a okolí a v dubnu dále expandoval svoji distribuci v regionech v návaznosti na strategické změny vydavatelství v tomto segmentu.
MAFRA končí s vydáváním týdeníku 5plus2 |
Dlouhodobě silnou a významnou pozici si MAFRA udržuje v segmentech programových časopisů, kde nejvyšší příčky dlouhodobě dosahuje čtrnáctideník TV Max (387 tisíci čtenářů), společenských titulů v čele v týdeníkem Rytmus života (275 tisíc čtenářů) a měsíčníkem Rytmus života RETRO (119 tisíc čtenářů) či týdeníkem Pestrý svět (127 tisíc čtenářů).
V segmentu titulů pro ženy pak vedou týdeníky Chvilka pro tebe (259 tisíc čtenářů), Tina (157 tisíc čtenářů) i pondělní Ona DNES (218 tisíc čtenářů) řadícím se tématicky také do této kategorie.