Nejčtenějším zpravodajským deníkem dlouhodobě podle průzkumu zůstává deník MF DNES se 381 tisíci čtenáři, který současně meziročně zvyšuje podíl mezi čtenáři placených deníků na 19,4 procenta.
Stálou čtenářskou obec si udržuje také nejstarší český deník Lidové noviny (134 tisíc čtenářů).
Media projekt: MAFRA se drží v čele, nové čtenáře získaly deníky i časopisy |
Stabilní výkon ve sledovaném období ale nepotvrzují jen tyto „vlajkové“ novinové tituly vydavatelství.
Deník zdarma Metro (295 tisíc čtenářů) je nadále nejčtenějším deníkem v Praze a okolí. Tradičně velmi silné je zastoupení v segmentu společenských titulů, časopisů životního stylu pro ženy a mezi programovými tituly, jimž vévodí čtrnáctideník TV MAX (378 tisíci čtenářů na vydání).
Mezi tři nejčtenější tituly v rámci celostátních zpravodajských týdeníků tradičně patří časopis TÉMA (184 tisíc čtenářů), který je zároveň i nejprodávanějším titulem kategorie.
Mezi tituly rozdávané zdarma dosahuje unikátně silného čtenářského zásahu týdeník zdarma 5plus2 s regionálně cíleným obsahem (523 tisíc čtenářů), který je stále nejsilnějším tištěným titulem vydavatelství MAFRA.
Nejčtenějším titulem v kategorii společenských časopisů je týdeník Rytmus života (282 tisíc čtenářů). Druhým nejčtenějším titulem pro ženy je týdeník Chvilka pro tebe (266 tisíc čtenářů). Segment časopisů životního stylu pro ženy dlouhodobě vede čtrnáctideník Žena a život (227 tisíc čtenářů), který letos slaví třicet let na trhu.
Mezi časopisy o vaření pak zaujal významné místo měsíčník Chvilka v kuchyni (116 tisíc čtenářů). Ze sledovaných titulů s volnočasovým čtením, luštěním a křížovkami pak bodují měsíčník Chvilka pro luštění (180 tisíc čtenářů) a čtvrtletník Chvilka napětí (60 tisíc čtenářů).