„Ukončení tohoto periodika bylo rozhodnutím představenstva akciové společnosti Radioservis, která Týdeník Rozhlas vydává. Rozhodnutí bylo složité, ale z hlediska zodpovědnosti vůči akciové společnosti a jejímu zdravému hospodaření nevyhnutelné. Týdeník Rozhlas se dlouhodobě potýkal s kontinuální ztrátou předplatitelů a také prodejů na volném trhu,“ uvedl ředitel komunikace Českého rozhlasu Jiří Hošna.
Radioservis se snažil průběžně situaci řešit zkvalitňováním obsahu, částečným zdražováním a také změnou vizuálního pojetí. Celospolečenská ekonomická situace spojená s covidem, celková situace na trhu tištěných médií a v neposlední řadě krize způsobená konfliktem na Ukrajině, všechny tyto kroky zmařily, uvedla společnost.
Český rozhlas, který je stoprocentním vlastníkem akciové společnosti Radioservis, nahradí obsah poskytovaný Týdeníkem Rozhlas svými online službami i vysíláním. Odvysílané pořady zaměřené na kulturu a hudbu, včetně článků jsou dostupné na webových stránkách. Posluchači vážné umělecké tvorby si pak mohou naladit vysílání stanice Vltava nebo D-dur.
Týdeník Rozhlas poprvé vyšel v roce 1923, tehdy ovšem jako měsíčník pod názvem Radio-journal, přičemž v týdeník se proměnil už v roce 1925. Přestávku měl pouze ve válečném období v letech 1941 až 1945. Od roku 1990 je jeho vydavatelem Radioservis.