- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tady máte následky demokratického vedení. Zrušili jste výpravčí, pochůzkáře, závoráře, hradlaře a tady to máte. A bude ještě hůř. Zlatí komunisti.
A teď se podívejte, kolik mrtvých bylo na železnici v 70. a 80. letech. Co vám tam hapruje?
1/ CD by mela byt jedna spolecnost a ne 3.
2/ Snizit pocet zeleznicnich dopravcu. 120 spolecnosti v tak male zemicce je unikat.
3/ Vyskolit vice strojvedoucich.
4/ Zacit zabezpecovat zel. trate na evropskou uroven.
1) Bohužel sledujeme "moderní" západoevropský trend, kdy i Deutsche Post a Deutsche Bahn nejsou jednou společností, ale jen holdingem pro spoustu malých dceřinek se spoustou managerů.
2) To laskavě nechte trhu. Společností je přesně tolik, kolik jich je potřeba.
3) Mnozí lidé jsou líní se učit a školit. Školit je ale musejí zaměstnavatelé, nikoliv stát.
4) To se postupně děje mnoho let. Ani Německo, strojírenská a elektrotechnická velmoc, nestíhá dělat víc než dvě, tři tratě ročně. A u vozidel taky nejsou o moc napřed.
Politický žvanil a Babišova podržtaška.
Naše tratě jsou zabezpečené, ale nedodržují se pravidla - to řekl hezky, pan odborník. Pokud by si ale přečetl příslušnou normu, zjistil by, že zabezpečovací zařízení je právě od toho, aby zabránilo lidskému selhání.
Takže správně měl říct, že stát vydává ročně miliardy na zařízení, které ve skutečnosti nic nezabezpečuje. 60 let stará švýcarská nebo německá reléovka toho umí víc, než elektronický šunt, který nakupuje SŽ, pane Havlíčku.
Pokud němec projel výstrahu, kde by měl vědět, že na dalším navěstidle bude stůj, tak tam na té mašině nemá co dělat.Jaké další zabezpečení je třeba. Voláte tady po automatickém zastavení a kdoví po čem, ale tohle je snad dost výmluvné, když červená tak stůj. A ne jinak. Jinak tam ten fíra nemusí být. Kdysi za CK Rakouska se jezdilo na žezlo, a bouračky nebyly každý den. Takhle se jezdí dodnes v Austrálii.
A zatímco v Číně frčí Maglev 600 km/h, u nás řešíme zabezpečení jednokolejné trati, kde mezinárodní expres pádí 70 km/h.
Přátelé, přiznejme si to, jsme fakt 100 let za opicemi Neumíme postavit ani dálnici ani železnici, hlavně, že testujeme Covid
Otázkou je,jak je to v Číne s odbory a různými eko-občansko-aktývistickými spolky..
Kolik lidí ještě musí umřít, aby se začalo jednat a ne jen furt okolo toho kecat....
Připomíná mi to jeden vtip ještě z minulého režimu. "Baví se chlapi v hospodě , v kterém řemesle mají nejrychleji uklizeno po práci. Vyhrál to politik, sklapne hubu a jde domů"..
Takže ty miliardy, které do modernizace zabezpečení v posledních letech tečou, pro vás neexistujou. Víte, vy vlastně chcete, aby si všechny taxislužby v ČR do pozítří pořídily Rolls Royce. Holt na to nejsou peníze a i v RR by se vám řekli, že tolik vozů skladem ku podivu nemají.
kdyby na Olympiádě byla disciplína Mletí hubou na prázdno, tak bude Havlíček jasným vítězem!!! Odporný a neschopný ministr čehokoliv.
Může mi někdo vysvětlit, co je na dané technologii tak drahého, že to vyjde na 130 miliard?
Mě to připadá na obrovský tunel peněz. A až se to vybuduje, začneme znovu, protože za 10-15 let bude nový zabezpečovací systém, který se starým nebude kompatibilní.
Značná část ceny jde na tu tzv. certifikaci
To říkal už loni po nehodě u Perninku......