Nehoda se stala v místech, kde by málokdo podobnou událost očekával - vlek se převrátil na rovině u sjezdu do Krče.
Kolizi vidělo několik svědků, kteří řidiči dosvědčili, že "viníkem" byl řidič stříbrného seatu s poznávací značkou Prahy.
Přivolaní hasiči, kteří se snažili nákladní vlek postavit na kola, museli nejdříve zbytek kamení pocházející z výkopu u stanice metra Flora vyházet lopatami.
Převržený přívěs, z něhož se vyvalilo 12 tun kamení, komplikoval dopravu na pražské jižní spojce. (11. března 2001) |
Hasiči likvidují nehodu, při které se na pražskou jižní spojku z nákladního přívěsu vyvalilo 12 tun kamení. Nehodu způsobil řidič osobního automobilu, který z místa nehody ujel. (11. března 2001) |
Likvidace dopravní nehody na jižní spojce nedaleko Krče, při které se na silnici vysypalo 12 tun kamení, trvala hasičům několik hodin. (11. března 2001) |
Hasiči likvidují dopravní nehodu na pražské jižní spojce. (11. března 2001) |
Dvanáct tun kamení, které zavalily pražskou jižní spojku, komplikovalo dopravu nekolik hodin. (11. března 2001) |
Zbytky kamení, které se vysypalo na pražskou jižní spojku během nehody nákladního přívěsu. (11. března 2001) |