Sobota 7. prosince 2019, svátek má Ambrož, Benjamin
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Sobota 7. prosince 2019 Ambrož, Benjamin

Diskuse k článku

Víc lidí bude mít šanci na oddlužení, poslanci schválili změnu u insolvencí

Lidé, kteří spadli do dluhů, které nejsou schopni splácet, mají šanci, že přece jen dostanou šanci na oddlužení. Poslanci přehlasovali veto Senátu a schválili novelu insolvenčního zákona. „Na oddlužení dosáhne celá řada lidí, která by na to jinak neměla šanci,“ řekl po hlasování ministr spravedlnosti Jan Kněžínek za ANO.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M43i57c92h69a75l 73K72r22č16á56l 6828368636922

Tak soud odpustí zbytek dluhu. A neměl by ho spíš odpustit věřitel?

+1/0
23.1.2019 11:31

M49i38l16a98n 38P13o56h11o33ř56e89l21ý 1869472538370

... zvláštní spravedlnost, nasekat dluhy ANO, splácet ne !!!

+2/0
23.1.2019 7:37

M95a98r41e71k 72J19a76n72e31č24k40a 1647356803441

Místo, aby se zákonem zamezilo nesmyslnému navyšování dluhu o různé až těžko uvěřitelné položky, které jsou schopny z dluhu za 20tkč, udělat klidně dluh kolem 100 nebo 150tkč a tím doslova parazitování na dlužníkovi, tak raději povolíme tady otěže a půjčujte si všichni co hrdlo ráčí. Očividně to směřují do stavu hloupej, kdo si nepůjčuje a ještě hloupější, kdo půjčuje. Prostě věřitelé budou za hlupáky a dlužníci za chudinky, neuvěřitelné.

+3/0
23.1.2019 2:51
Foto

Z14d78e20n76ě30k 93P28o31s92p43í41c33h46a79l 8642857344678

Jestli ono to taky nebude o tom, že když někomu půjčím musím si vrácení dobře zajistit...

Banka bez zástavy jen tak někomu nepůjčuje. Kdo si vrácení byť pár tisícovek nezajistí nemůže se pak divit že od dlužníka skoro nic nedostane.

Takže nejen dlužník, ale hlavně i věřitel se bude muset chovat zodpovědněji...

+1/−1
23.1.2019 2:28

J77i60ř83í 94P91l30a40v60s42k76ý 9240726901759

jakoze dopravni podniky budou cerne pasazery rovnou strilet ? nebo jakym jinym zpusobem mohou zajistit svoje pohledavky ...

+2/0
23.1.2019 8:45

J51á21n 84B42a76d69i32o43v77s77k47ý 2389404846396

Oddluzeni je dobra vec.

I pro věřitele. V situaci kdy dlužník ma 20 exekucí nikdo nedostane nic. I pro danove poplatníky protoze tyhle lidi nemají motivaci moc vydělávat a často pobírají dávky. I pro dlužníky protoze to je systémové reseni cele situace.

0/0
23.1.2019 1:29

J92á65n 37B15a95d56i30o60v18s85k88ý 2469684606506

Trochu pracovně. Jsem rad, ze žádný soud nikomu neodmítne začít s oddluzenim. Jsem rad, ze začít neznamena jistotu úspěchu. Nevadí mi kdyz bude uhrazeno malo. Vadi mi, kdyz je v tom nepoctivost.

Obdivuji podnikatele. Videl jsem tolik způsobu jak se něco muze pokazit. Vážím si lidi co maji svědomí a dělají maximum proto aby se problémům postavili čelem. Mam svou práci rád. Potkávám hodně slušných lidí.

Lidé když máte problémy nebojte se oddluzeni. Je to čestný a poctivý způsob jak situaci vyřešit. Věděli jste, že prohlášením úpadku se zastavuje úročení a poplatkovani? Je to pro mne sok kolik lidi to nevi.

0/0
23.1.2019 1:26

J16i30ř51í 65P80l35a93v32s19k63ý 9440446821159

zjevne mame ponbekud rozdilne predstavy o tom, co je cestne a poctive ... pro me je cestne postavit se svym zavazkum celem a zaplatit ti, co zaplatit mam, nikoliv pozadovat po veriteli, aby me pulku nebo rovnou cely dluh odpustil.

+1/−1
23.1.2019 8:47

P56a63v88e54l 31M49a21l86ý 6661948282314

ano, o zastavení úročení a poplatkování se obecně ví. Myslím si, že spravedlivější by však bylo vyhlášením úpadku smazat i předchozí úroky a jiné penalizace a postavit tak všechny věřitele na stejnou úroveň. Výrazně by to omezilo ochotu některých lidí poskytovat lichvářské půjčky.

0/0
23.1.2019 9:15

M32a98r91t47i21n 38Š29í63m55a 6473594740278

Dopr.... a to má být zase co? To budou těm věřitelům poslanci doplácet že svého? Nebo z našich daní? Proč se u nás čím dál víc vyplatí žít nezodpovědně?

0/−1
22.1.2019 23:48

P75e31t40r 80R61o54l44f39e76n 9258504268495

Tak toto opravdu nechápu. Znám x lidí kolem sebe, kteří se doslova chlubí, jak nad svými dluhy vyzráli. A radí ještě ostatním, jak na to. A nikdo z nich není nechtěně a neúmyslně zkrachovalý jedinec. Všechno jsou to pacholci, co si nabrali půjček na všemožné nepotřebné věci, jen aby byli IN. Osobně bych naopak pořádně přitvrdil, abych takovou chátru neplatil ze svých daní.

+9/−1
22.1.2019 22:26

P76e68t24r 43S15t83a14n24i33k 5875408267703

A jak na ně vyzráli? Já znám pouze lidi, kteří na ně nevyzráli ;-D

+4/−1
22.1.2019 22:33

P97e51t62r 40R36o53l39f80e66n 9958214798605

No tak pak v tom asi neumí chodit :-) Ono, utratit na splátky půl mega a zaplatit o 100 tis. více, nebo o 200 tis. méně, to je určitě rozdíl :-) Samozřejmě, podmínkou je nevlastnit nic, co by za něco stálo. Ideální varianta: užít si párkrát pořádnou dovolenou.To Vám už nikdo nevezme. Osobně bych prostě přitvrdil a pořádně zkoumal, jak se daný člověk do dluhů dostal.

+2/0
22.1.2019 22:48

P91e20t31r 54S83t50a30n70i61k 5605488227423

Tak asi neumí, také bych neuměl, tou podmínkou "oddlužení" resp. zaplacení dluhu do té míry, aby člověk nemusel na ulici žebrat byl a stále zůstáva souhlas věřitelů nad tím, že vidí u dotyčného snahu to splatit alespoň do nějaké míry... pokud tím myslíte že ti lidé tak ukryjí majetek, že je na ně i exekutor krátký, pak to jsou lidé kterým dluh nikdo neodmazal ani neodmaže, nikde nemůžou nikdy legálně pracovat, už si nic pujčovat do konce života. To by bylo pak super vyzrání kvůli pár dovoleným :-)

+1/0
22.1.2019 22:56

P75e69t12r 52R43o98l64f89e56n 9918764458875

No a není to jednoduché, projevit snahu ,,alespoň něco" splatit?:-) A co myslíte, není pro věřitele nakonec lepší dostat zpět alespoň něco, než kulový? ;-) A není to nakonec výhodné právě jen pro dlužníka? :-)

0/0
22.1.2019 23:06

J95i86ř67í 19P71l13a62v53s90k92ý 9920776131899

praveze odmaze, a to i kdyz veritel chtit nic odpoustet nebude ... staci "projevit snahu", a veritel ma smulu.

+1/0
23.1.2019 8:49

J94i98r46i 90K24n28o93t76e68k 2789248628229

Tak dospely, svepravny clovek by mel byt schopen posoudit, jestli ma smysl vzit si nekde penize na dluh a jak bude schopen dluh splacet. A take nenechat roky "vyhnivat" treba pokutu za cestu nacerno. Pokud tak ucini, mel by prijmout nasledky.

Samozrejme je mozne, ze se nekdo dostane do dluhu ne vlastni vinou, prijde o zamestani, zemre mu partner atd.. V takovych pripadech jsem pro pomoct. Ale ne kdyz je nekdo nezodpovedny a ignorant.

+5/0
22.1.2019 22:15

M25a69r44t28i54n 19T95e53s43a13ř 2515881455587

Insolvence ano, ale zaplatit 100% dluhu a ať klidně trvá 30 let.. lepší než exekuce, člověk muže pracovat a zbyde mu na živobytí a zaplatí i svoje dluhy co nedělal..

+4/0
22.1.2019 22:13

T87o83m75á18š 74N39o19v68á90k 3207113610273

No super takže zase kde stát chránit nemakacenka a lidi co si nasekali dluhy a ti co poctivě makaj a někdo jim dluží tak kdo jim to zaplati?ty přijdou po nich požádat o bankrot...hruza

+3/0
22.1.2019 21:57
Foto

M93a29r28i88e 94M18e89t47l82i56c74k48á 9671174451602

Váš dojem, že dluhy mají jen nemakačenka je mylný. Navíc nemakačenka na oddlužení ani nedosáhnou.

+2/0
22.1.2019 23:07

T95o93m12á78š 69K16a92p91l69a48n 8323139553783

no základem by bylo zajistit, aby ten kdo půjčí zadluženému nemohl doufat ve větší zhodnocení, než je nějaké zákonné minimum co mají banky. Problém je, že si lidé půjčují na dluhy pak se z toho nikdy nemohou vyhrabat, když pak k tisícovkovému nedoplatku naskáčí penále za statisíce. V zásadě nikdy by to navýšení nemělo překročit nějaké jednotky tisíc s výjimkou hodně drahých a složitých půjček jako domy. Nic z toho se neodstranilo, furt tu lidi budou padat do dluhových pastí.

A v neposlední řadě - stát by měl být připraven odpustit veškeré své dluhy na všech možných penále atd., za předpokladu, že dlužník dá všechny své závazky do pořádku a bude bezdlužný a rozhodně by nikdy neměl přeprodávat své dluhy vymahačům - takhle se mi stalo, že z pokuty 200 Kč za přecházení mimo křižovatku, kdy jsem ztratil lísteček a nevěděl jsem kam zaplatit, mi za 3 měsíce přišel od vymahačů požadavek na zaplacení 8 tisíc. Kdybych byl někdo, pro koho by tohle byla čistá měsíční mzda, tak se z toho nemám šanci vyhrabat.

+2/0
22.1.2019 21:47

P34e27t91r 91B12u34r25i23a55n 4791546204148

Nepůjčit zadluženému neplatiči už ukládá zákon. Ovšem jak je kdo zadlužený v reálu nelze zjistit, pokud dluhy nejsou po splatnosti.

+1/0
22.1.2019 21:54

J37i11ř69í 16N32o72v17o93t25n97ý 6815567866356

Pane Kaplane... Pokud budete někomu půjčovat peníze, jakým způsobem si objektivně zjistíte, že dotyčný není zadlužený jinde? Tuhle možnost mají banky, které si vzájemně mohou sdělovat (a taky sdělují) informace o bonitě svých klientů pro potřeby "řízení úvěrových rizik". Běžný občan, a to ani soukromník, ani podnikatel, tyto možnosti nemá. Protože není Boha, který by v našem státě povolil, aby byl veřejně přístupný registr dlužníků třeba na internetu. Myslím, i kdyby se toho nechtěl chopit stát, našel by se rozhodně soukromý podnikatel, který by takový server rád provozoval. Kliků, za které by dostal příslušný obolus od zadavatelů reklam, by jistě neměl málo...

+3/0
22.1.2019 21:58

F35r29a55n84t86i90š14e31k 57I55n75g15r 6202450817

Možnost máte stejnou, jako ty banky. Banky si ověřují informace v registrech přímým náhledem na základě žadatelova souhlasu v žádosti o půjčku. Pokud někomu půjčujete soukromě, můžete to podmínit výpisem ze stejného registru, jen si jej musí dotyčný vyžádat z registru sám. Pak o něm máte stejné informace jako banka.

Jinak banky si to rozhodně nesdělují jen tak mezi sebou, jako že by třeba ze spořky zavolali do komerčky, co ví o nějakém Novotném, že si u nich chce půjčit. Takovéto informace poskytují do registru (na základě předchozího klientova souhlasu v rámci úvěrové smlouvy), odkud si je potom mohou ostatní banky (opět na základě klientova souhlasu v žádosti o úvěr) nebo klient sám vyžádat.

0/0
22.1.2019 22:22

P48e31t34r 58B11u64r90i10a42n 4101396484838

Já, když budu mít třebas 600 000kč dluh a zapřu ho, nezjistíte naprosto nic. Auto na leasing, pět půjček u nebankovních společností, splátkový kalendář z Čezem, dluh u operátora a dluh v paneláku za teplo.

0/0
22.1.2019 22:25

F18r28a19n44t24i97š88e93k 98I94n67g29r 6102150527

Jistě, ale takovýto dluh nezjistí ani ta banka, nemá odkud.

Ale minimálně ta leasingovka do registru reportuje (mrkněte do smlouvy, určitě jste s tím podpisem souhlasil), větší nebankovní poskytovatelé (Homecredit, Cetelem apod.) také (opět jste s tím musel ve smlouvě souhlasit).

+1/0
22.1.2019 22:37

F23r39a27n62t71i21š76e76k 57I97n85g70r 6442290237

To jste tak naivní a myslíte si, že někdo uvěří hloupé pohádce o ztraceném lístečku od pokuty, nebo jste sám tak hloupý? Pokutu Vám udělila buď městská, nebo státní policie. To je tak těžké najít si na internetu tel. na nejbližší služebnu a zavolat tam, že jste tehdy a tehdy dostal tam a tam pokutu a nevíte kam zaplatit, jestli by Vám ty informace znova poskytli?

+1/0
22.1.2019 22:31

P84e56t52r 29B23u39r46i41a90n 4211556874488

Raky mi to přišlo divné. pokuty vymáhá celní správa a vyhrožuje státním exekutorem. Pochybuji, že by dluhy přeprodávala soukromníkům a už vůbec nevěřím té tříměsíční rychlosti.

0/0
22.1.2019 22:35
Foto

L36e65o 38V11l58a47c85h13y82n75s75k71ý 4411504607460

Jo holt neexistuje podnikatelský záměr bez rizika. A půjčovat peníze už vůbec ne. Navíc, spousta dluhů vzniká jinak než běžnými půjčkami, například řetězovým nesplácením mezi podnikateli, fyzickými osobami, nebo převodem z právnických osob na fyzické osoby, fiktivními směnkami, nesmyslnými smluvními pokutami a lichvářským úrokem atd. Změnou příjmových podmínek, smrtí partnera, odchodem do důchodu a podobně.

+2/0
22.1.2019 21:41

P37e37t54r 74B85u19r20i76a79n 4911236764978

Podnikatelské riziko je, když obchody nejdou tak, jak investor (podnikatel) zamýšlel. Nikoliv to, že je okrádán a společnost tomu ještě tleská. To je už potom banditismus.

A jen tak mezi řečí, nevyplacená mzda je taky zaměstnanecké riziko, protože si dobře neprověřil zaměstnavatele se kterým uzavíral dohodu, nebo jak to je?

+1/0
22.1.2019 21:51

F36r51a25n33t37i49š91e68k 84M21o96r42a20v12e79c 8757564802

Kdybych se někdy dostal do finančních problémů, tak si prostě půjčím mega a vsadím to třeba na fotbal, v ruletě nebo tak něco. Buď to vyjde, a nebo budu 5 let živořit, což bych asi živořil stejně.

+1/0
22.1.2019 21:41

L87a84d93i62s82l11a23v 62D26v55o61ř30á65k 6340194145552

To budou majitelé tzv. investičních bytů celí štěstím bez sebe, až se jim nájemníci budou vesele smát do očí. Možná pak pár poslanců, co skoupili byty na pronájem, objeví Ameriku a přijdou s novelou.

+2/0
22.1.2019 21:35
Foto

L60e48o 14V11l68a76c52h25y57n41s75k17ý 4391114337210

Jak politici, tak novináři neposkytují o dluhové službě dostatek informací běžným občanům. Vidím podle diskuze, že si mnoho lidí myslí, že jde o nesplácení běžně splatitelných dluhů. To není pravda.

Mnoho věřitelů si podle stávajícího exekučního zákona myslí, že musí být všechny dluhy včetně penále splaceny. Vůbec neřeší, že půjčují někomu, kdo nikdy takové peníze ani nevydělá, ani je neviděl pohromadě. Pokud si ve smlouvě nepodepíše věřitel dostatečnou zástavu, která pokryje jeho dluh, je to jen jeho chyba. Neměl by dostat nic víc, než to , co si ujednal ve smlouvě.

Dluhy nelze splácet, pokud dlužník nevydělá o splátku navíc, proti existenčnímu minimu. Dnes cca 6500 měsíčně pro jednotlivce.

Pokud někdo někomu pujčí na zahraniční dovolenou a dlužník přes snahu exekutora nemůže zaplatit, je ten věřitel nesvéprávný ňouma a neměl nic půjčovat a nemůže nic očekávat.

Všechny společnosti, které půjčují musí mít své podnikatelské riziko postavené na tom, že jim dlužník nevrátí vše. Jinak půjčují komukoliv bez záruky na vrácení peněz a ještě tím živí partu právníků.

Každý soukromník si velmi dobře uváží, komu půjčit a komu ne, pokud bude možné, že peníze se ziskem nemusí získat zpět, bude uvažovat ještě usilovněji. Až přijde na to, že půjčovat se nevyplácí, pokud to nechci darovat.

+4/0
22.1.2019 21:32

L34a90d13i72s67l24a19v 73D32v45o17ř64á54k 6720324155552

Pokud je občan svéprávný, měl by vědět, že dluhy se platí. Pokud někdo projde oddlužením, měl by na 10 let ztratit volební právo. Kdo se neumí postarat o sebe, neměl by mít volební právo.

+3/0
22.1.2019 21:37
Foto

L55e24o 17V75l86a25c26h20y66n53s80k86ý 4191264597950

Pokud je občan svéprávný, měl by půjčovat jen těm, kdo mu to vrátí i s úroky, nebo by měl přestat půjčovat. Je to jeho podnikatelské riziko. A věřím, že při investování nebo podnikání pochopí, jaký je to problém.

+1/0
22.1.2019 21:47

P54e98t27r 10B82u66r46i38a39n 4771336694868

Takže když vy si u operátora objednáte balíček služeb včetně mobilu na splátky a pak neplatíte, tak je to riziko operátora a jeho pešek. Hezky tady obhajujete veřejné podvody.

+2/−1
22.1.2019 21:49
Foto

L70e84o 18V70l61a83c85h25y44n47s74k85ý 4621104697380

Operátor si může sjednat takové podmínky, že mu nemůžete dlužit pouze jednu měsíční splátku, jinak vám smlouvu zruší? Nebo si sjednat měsíční zálohu na budoucí služby? Může. Jenže se radši soudí a přihrává svým právníkům nesmyslné příjmy. Na dluzích parazitují mnozí, kteří si jinak nevydělají ani korunu svou reálnou prací.

+1/0
22.1.2019 22:09

P86e23t29r 56B67u10r72i14a14n 4721886774778

Ale může si sjednat. Může chtít třeba platbu každý týden. Ovšem proč odpovědnost řádně plnit dohodnutou smlouvu přesouváme ze zloděje na okrádaného?

0/−1
22.1.2019 22:12
Foto

L45e18o 91V56l32a95c68h71y26n56s42k73ý 4791194607520

Protože má tuto povinnost ze zákona už dávno. Zlodějem může být i ten, kdo za svou službu v řádu stokorun požaduje výplatu v řádu tisíců. Jde o úhel pohledu na peníze a jejich funkci ve společnosti.

+1/0
22.1.2019 22:21

P24e29t65r 75B10u52r63i13a23n 4291696214138

Jakou má povinnost? nastavit si měsíční platbu? Ale to bych se divil.

Jenže mne jde o podstatu: proč je za dluh odpovědný okradený, a ne zloděj?

0/0
22.1.2019 22:27

J65i88ř93í 17P46l98a39v81s39k39ý 9130116651709

funcek penez ve spolecnosti je naprosto jednoducha: platba za odebrane zbozi ci sluzby, pokud se vam nejake sluzby ci zbozi zdaji predrazene, pak je proste nekupujte. objednat si devitichodovou hostinu a pak chtit zaplatit stovkou je ... ponekud nemistne.

0/0
23.1.2019 8:56

L65a86d82i86s89l22a61v 89D52v32o12ř76á92k 6530884435132

Ano, věřitel jde do rizika, ale má právo své pohledávky vymáhat. Výsledek je problém těch dvou stran. Stát nemá co měnit pravidla hry a říkat, že věřitel nic nedostane.

+2/−1
22.1.2019 21:51

P35e57t67r 59B67u47r65i42a20n 4301696834888

Píšete hrozné bludy. Tak předně prověřovat bonitu a příjem klienta ukládá společnostem úvěrový zákon už od r. 2016. Brát si vyšší zástavu než je jistina půjčky je naopak pod tvrdými pokutami zakázané. Každý věřitel, stejně jako každý podnikatel, má právo vyžadovat celý dluh i s příslušným penále. A dokonce mu to ukládá i zákon o řádném hospodáři. Když si klient zažádá o bezúčelovou půjčku, je naprosto na něm, na co ji použije a věřiteli ani nepřísluší zkoumat, na co peníze použije. Pokud se dlužník vyhýbá splácení svých závazků, leží odpovědnost vždy jen na něm, nikoliv na věřiteli. Ten je v této situaci obětí!

0/0
22.1.2019 21:48
Foto

L61e73o 44V80l97a26c39h41y79n97s51k75ý 4451704157690

Ano, banky to takto dělají. Ovšem nebankovní subjekty nikoliv. A o tom tady píšu. Zajímalo by mne, kolik dlužníků mají banky a kolik jsou jiné dluhy. Pokud by všichni správně stanovili bonitu klienta, byli by všichni dlužníci pouze z řad změněných podmínek splácení. a to určitě nejsou. Těm se totiž dá změnit splátkový kalendář.

+1/0
22.1.2019 22:14

P15e85t92r 94B36u77r53i96a21n 4971486264538

Nebankovní společnosti to dělají taky tak. Za neplnění jim hrozí pokuta až 20 mio. A věřte, že kdejaký neplatič by je hned s chutí napráskal. Problém je ovšem v tom, že žadatelé o půjčku lžou jako partizáni.

A jinak v zadluženosti lidí v ČR tvoří spotřební půjčky jen 11% a z toho je 2,7% rizikových, tedy nesplácených. Tedy celá ta čtverylka kolem toho, že za obří dluhy lidí můžou lichváři, je falešná.

0/0
22.1.2019 22:22

E79v90a 90V15i62l70o37v42á 3212554712133

Dobře, pokud půjčím člověku, který je zadlužený, je to moje chyba - moje riziko, ale pokud budu mít jeho místopřísežné prohlášení, že nikomu nic nedluží a je si dobře vědom, že svou pohledávku mi musí splatit ( což myslím pochopí i se základním vzděláním), tak hold musí dluh uhradit. ( pochopitelně pokud vážně onemocní nebo jí umře manžel a pod., tak by mohl mít dlužník právo na úpravu platebního kalendáře,případně část pokryje pojistka). Už bychom se měli naučit být za své činy plně zodpovědní! (I za své tělo, ale to sem teď nepatří.)

+1/0
22.1.2019 21:20

L71a55d58i26s83l32a75v 59D72v14o44ř76á87k 6620834305472

Jenže ti nezodpovědní jsou také voliči a dokonalý materiál pro naše populisty. Hlupáci, co makají, platí daně a chtěli by být na státu nezávislí, jsou pro určitý typ politiků spíše nebezpeční.

+2/0
22.1.2019 21:40

P69e98t77r 23H86o98r16á59k 1699813109774

Pokud si to dám dohromady. Tak tohle oddlužení je pro všechny lidi s příjmem nad 11.000 Kč s jakkoli vysokými dluhy. Kdo má méně, tak nesplní podmínky.

0/0
22.1.2019 21:20

Š36á93r39k31a 91J63a31n94á79k36o75v72á 1654807742569

Nehoráznost, ať si všichni své dluhy platí a když už chtějí bojovat se zadlužeností, až zakáží neúčelové úvěry a reklamy na bankovní produkty a bude fajn 

+1/−1
22.1.2019 21:18

K24r26i10s85t16i94á50n 55L93u89d84v55í51k 7660235498749

Super. Zase řešíme až ty průšvihy. Napadlo ty zákonodárce, že u dlužníka existuje i věřitel, který když mu takhle tři chytráci třeba u řemeslníka se pošlou do insolvence a nedostane tak z nich jistotu ani těch 30 procent (čímž se dá jakžtakž operovat), tak v té insolvenci skončí i ten řemeslník? A jak to dopadne, budem nakonec všichni v insolvenci (už dnes soudy nestíhají). Místo aby se tvrdě omezily soudní a exekuční náklady (třeba i tím, že tu činnost stát zadotuje), byly veřejné rejstříky exekucí, aby ti lidé nemohli uvrhávat do problému další a podobně, tak my jen budem řešit co bude pak a vůbec ne, aby to nebylo.

+1/0
22.1.2019 21:17

Premium

Sprcha pro osm lidí: jak to vypadalo na Epsteinově ranči na dělání dětí

Kdyby zdi mohly mluvit. Přinášíme exkluzivně snímky přepychového ranče, kam americký finančník Jeffrey Epstein svážel...

Premium

Je sexting nevinná hra nebo nevěra? Pánové jsou tolerantnější než dámy

Generace našich rodičů tohle řešit nemusela. Měli poměrně jasno a věděli, co je a není zahýbání. Moderní technologie...

Premium

Den, kdy přepadli Mekku. V roce 1979 se zrodil moderní islámský středověk

Před 40 lety se stalo „11. září“ islámu. Aby saúdský král mohl pobít ozbrojence okupující posvátnou mešitu v Mekce,...

Najdete na iDNES.cz