- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč tento článek tady stále visí? Je to opravdu tak aktuální téma ?
Tento člověk zjednodušil bolestnou a složitou problematiku rakoviny do nesmyslného blábolu. Je čím dále více od reality, názorově nesourodý a fyzicky odpudivý. Škoda. Dříve byl čistý a zajímavý.
Je to člověk, který hledá a možná úspěšně, vlastní soulad a životní rovnováhu sám v sobě. Ta opravdu dává uvolnění a pocit klidu vnitřního. Ale když se rozhlédnu kolem sebe, třeba jen v těchto diskusích, tak vyrovnané a tolerantní názory skoro nevidím. Možná že duševní vyrovnanost a pohoda opravdu může v boji s rakovinou pomoci. Nevím a nevím ani o studii, seriózní od odborníků, která by toto zkoumala na vzorku vnitřně vyrovnaných jedinců, kteří onemocněli a prošli si různými terapiemi z vlastního rozhodnutí. Proto mohu sice s panem Duškem polemizovat, ale netroufám si jeho názory kritizovat. Ale ani nezlehčuji tímto názory lékařů a odborníků na léčbu této hrozné nemoci.
Dyt je to jen ezomagor. Ty jeho radoby dukazy jsou od dalsich ezomagoru. Neni absolutne relevantni.
A ezomagor je co?
Většina duševně nemocných také netouží býti nemocnými. To ovšem neznamená že mají právo na vše
Dětská onkologie = místo plné dětských sebevrahů podle Duška :-( Magor
Neskoro je po prdnutí riťou stískať.
Jeho ego tak vyrostlo, ze si nedokaze ani pripustit, ze to bylo pres caru. A pouze ho zajima, ze netouzi byt cvok. Ja, ja, ja. Jajinek Dusek. Jako herce ho mam rad, ale pokoru Dusku, pokoru.
Nekde ma rakovinu a nechce ji, jinej nechce byt cvok a je.
Pokud netouzi byt cvok, doporucil bych vice respektu k lekarske vede.
Blabolici sarlatani to maji v zivote tezke...
Znamená skutečnost, že každý je odpovědný za svoje zdraví a za svoji nemoc, že chorý se sám může rozhodnout přestat se léčit, ale ponese si za to následky?
Platí to i pro schizofreniky? Může se člověk s psychózou rozhodnout se neléčit s tím, že když něco poté provede, tak dostane trest, ale po jeho odpykání je mu odpuštěno?
Jinými slovy neplatí metoda přirozených důsledků? Autorem je jeden filozof, u něhož si na jméno nevzpomenu.
Bez komentáře, nehodil by se do slušné a kultivované diskuze