Video na sociální sítě umístil influencer Luboš Kulíšek a jeho partner Jan Hrdlička. Na něm lze vidět kurýra, který při dovážce objednávky močí přímo u otevřených dveří auta.
„Objednal jsem si jídlo z Foodory, kterou jsem šel převzít. Honza mi pak ukázal video, jak se kurýr vymočil uprostřed silnice. Nechce se mi na objednávku vůbec sahat. Chápu ale, že jeden kurýr není odrazem celé společnosti,“ popsal situaci na Instagramu Kulíšek.
Foodora označila chování řidiče za nepřijatelné. „Kurýr své chování doznal a omluvil se za něj. Podobné jednání je nicméně v rozporu s naším kurýrským kodexem, proto jsme s ním okamžitě ukončili spolupráci,“ sdělil iDNES.cz Kýček.
Firma nabídla zákazníkovi kompenzaci
Kýček věří, že pochybení jedince značku nepoškodí. Dodal, že zákazníkovi vrátili peníze a nabídli kompenzaci.
„Absolutní většina našich partnerských kurýrů se takto nechová - naopak, takové konání odsuzují, protože podobné incidenty dělají špatné renomé i těm kurýrům, kteří se chovají k zákazníkům slušně,“ uvedl Kýček.
VIDEO: Kurýr na koloběžce nedal přednost, z hrozivě vypadající nehody vyvázl |
Podotkl, že firma pro řidiče zprostředkovává školení, mimo jiné i v přístupu a chování vůči zákazníkům nebo o bezpečnosti práce.
„Správné chování kurýrů pak vedle toho vymezuje i kurýrský kodex, kterým se naši spolupracovníci musí řídit. V případě jeho porušení každou situaci individuálně prošetřujeme a vyvozujeme patřičné následky tak, jak tomu bylo i v tomto případě,“ sdělil šéf logistiky.