- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Také se mi nezdá, že by písek dokázal odizolvat všechna kola celého vlaku. Spíš si myslím, že vlivem písku došlo k špatnému odvádění trakčního proudu do kolejí na lokomotivě. Tím vznikal na kolejnicích rozdíl potenciálu, který "rozhodil" zabezpečovací zařízení. Pro tuto teorii svědčí i ta okolnost, že problém vznikl při rozjezdu, při vjezdu nebo stání vlaku bylo vše v pořádku.
Muzou za to strojvedouci tim ze pyskujou.
Mozna by si soudruzi meli vzpomenout na velmi dobre fungujici bolsevickou prumyslovou spionaz a nechat zjistit jak to delaji soudruzi/nesoudruzi jinde ve svete Nebo maji CD tolik vyjimek v systemu, ze se to neda aplikovat ?
ažd jistě řídí kvaltu svých prací dle iso9001 ... a každý její pracovník jistě podepisoval závazek, že výsledný produkt nebude mít horší, ale ani lepší funkcionalitu, než je stanoveno zadavatelem ... takže buď na skutečnost "mizení" vlaku na sledované koleji zadavatel sice zpočátku pamatoval, nebo ho vůbec nezadal ... bylo by skutečně podivné, kdyby nějaký dílčí pracovník si zjisštěných faktů nevšiml, ale co naděláte ... za chybějící funkcionalitu se přece platí i v pžípadech, kdy bez ní je jí nutné defaultem vypnout ....
http://aktualne.centrum.cz/domaci/zivot-v-cesku/clanek.phtml?id=618924
kde pan Chrdle generální ředitel AŽD, říká, že mají plán, jak systém vylepšit. Tak tím vlastně přiznává, že systém má chybu. To není dobré prohlášení z hlediska AŽD !!!
již reaguje a bude do svých modelů zabudovávat sypače písku pro lepší brždění.
Vlastně napadá mě případ, který by nešel podle mého návrhu podchytit - v situaci, kdy by zůstalo v úseku stát pár vagónu z rozpojené soupravy a jen ty by byly jak napotvoru odizolované...
i to by šlo řešit. Druhá věc je, že systému může jednoduše pomoci lidský činitel a to výrpavčí.
Samozrejme, ze je vsechno spatne. System, normy i ti mafiani z AZD co ten s.h.i.t. za uplatu prodavaji a vsichni jsou domluveni mezi sebou, vsichni vi, jak to pri udelaovani zakazek chodi, z ciziho krev netece...
V zahranici je zcela bezne, ze systemy kde jde o zivot se musi zdvojovat, nebo ztrojovat. Zde by bylo na miste krome toho (listim, piskem) snadno ovlivnitelneho elektrickeho odporu vlozit do trate i najezdove mechanicke cidla a opticke zavory. A kdyby byt i jen jeden ze systemu hlasil detekci (prezenci naprav, ci potazmo vlaku), trat i vlak by se musela automaticky zastavit .
možná su jen blbý student VŠ, ale většina tu tvrdí, že lepší systém, než současný neexistuje. nikde tu nezazněly jako řešení tohoto problému optické závory. je to levné, spolehlivé, nenáročné na údržbu. nenapadá mě důvod, proč by neměly fungovat zde
1. podle mě se bude hledat řešení v rámci současného systému
2. řešení se začne hledat,až se zainteresované strany přestanou dohadovat, na čí straně je onen příslovečný horký brambor
zabzař esa 11 je ke stažení v demu i se stanicí moravany