![]() |
P44e72t10r 80N13o81v93á10k 3553516224624Ten článek je o call centru v ČR, nebo je to přebraný článek ze zahraničí? Jinak hloupý zaměstnanec, který se nechává ponižovat a nenahlásí to na inspektorát práce. Každý je strůjcem svého štěstí, i neštěstí... |
![]() |
M80a61r27t85i90n31a 29S39e35d37l33i81c47k64á 5672385471862Každý si k vám dovolí to, co vy jemu dovolíte. |
![]() |
M97i31c47h36a36l 49Š73t14r58u11n72c 8364826625433Jo jasně. Vedoucí chodila po call centru s baseballovou pálkou a bila je přes záda. |
![]() |
T62o11m49á29š 13N68o20v68á47k 7962279822„Moje vedoucí chodila po call centru s baseballovou pálkou. Kdo neprodával, dostal přes záda pořádný ťukanec. Takhle chodila celou směnu, přes osm hodin. Můj kolega měl pak záda úplně modrá, za celý den totiž nic neprodal,“ To by zkusila jednou. Odesel bych pryc a po ceste ji rozkopal stul. |
![]() |
J81a73n 61S40o39u36č58e45k 2551106218539Pokud se tohle skutečně děje, tak pracovníci callcenter musí být ve skutečně zoufalé situaci, pokud se nechávají takto ponižovat a trestat. A myslím si, že dotyčné firmy by při případném soudním jednání musely platit jak mourovaté. Zřejmě se ale žádný ze zaměstnanců bránit nehodlá a raději vydrží 8 hodin bez návštěvy toalety nebo se síťovkou na hlavě. I to je možné v tzv. vyspělé společnosti 21 století. |
![]() |
T79o80m26a36s 73C97a44b31a47k 89054555544291 - myslim si, ze je clanek vycucany z prstu (viz pribehy na OnaDnes) 2 - pokud ne, nechapu dotycne, ze tam pracuji, to uz musi byzt uplne dno spolecnosti, nezlobte se na me, kazdy market shani lidi na doplnovani zbozi. A to muze i opice bez kvalifikace 3 - proc autor tohoto clanku nenapise primo jmena firem, ktere call centra provozuji ? Co mu brani ? Ze by.. viz bod 1 ? |
![]() |
Z36u78z61a57n25a 12K70u65b95á57t59o61v39á 1156863896214Kdysi při vejšce jsem měla brigádu v callcentru. Kdo neprodával, byl napsanej pod obrázkem prasete a u toho měl ještě palec dolů. Dále jsem měla obvolávat především starší ročníky a cpát jim nějaký nesmyslný simky s tarify, které nikdo nepotřebuje. Byla jsem tam 14 dní a v životě už by mě k této práci nikdo nedostal. |
![]() |
P91e16t10r38a 75V33e87v92e42r72k98o82v60á 6437810256846Pracoval jsem kdysi v Call centru a za starého vedení paráda, skvělý kolektiv, pracovala jsem na reklamacích, takže žádný med, ale díky skvělému vedoucímu jsme to dávali myslím v pohodě. . Bohužel pak nastoupilo nové vedení a začalo to.. logování přesně na sekundu, jakmile se v systému objevilo červené políčko ( 30 minut na oběd a 10 minut z celého dne na WC) - pokud se přetáhlo i o sekundu, hned bylo červeno a za každé červené políčko 10% z prémií, které tvořily většinu platu, dále byly srážky z platu za použití negace další srážky pokud za hovor neproběhlo 3x oslovení ve správném pádu a podobně. Po necelém půl roce jsme to prakticky všichni staří vzdali. Pak začala neskutečná fluktuace, ale to už nebyl náš boj.. Takže Call centrum může být i dobré v případě, že má rozumného vedoucího, jinak se může lehce změnit v peklo. |
![]() |
D95a10v79i82d 97Z84a18j81d24á83k 8675752220681A není to trochu i o těch lidech, co si to nechali líbit? Síťovku na hlavě, zpívání apod.? Každý má snad nějakou svojí důstojnost, ne? |
![]() |
K38a43t57e79ř53i48n42a 97V13ý37b69o31r68n97á 6650239969Kdyby se lépe učili, tak mohli třeba pro Němce montovat auta. |
![]() |
J25i78r23k29a 90D88v41o18r18a25k 9295920191134Jestli si tohle někdo nechá líbit, je to jen jeho problém. |
![]() |
M35i66l59a40n 53T26h85o12r71n 8453634127755No nevim. Pracoval jsem na různých callcentrech (obvykle pro operátory, ale i pojišťovnu nebo jako servisní technik) dohromady 10 let. Že je ta práce psychicky náročná, to ano. Plnit plány, bejt milej na lidi i když tě fakt hodně štvou. Ale nikdy nikde takovýhle ponižování nebylo. Za neplnění se max. strhly bonusy. Ale kolektiv se nikdy nebyl nucen někomu vysmívat nebo jakkoliv nebyl nikdo ponižován. To mi v tom článku přijde trošku přes čáru. |
![]() |
A55l37e63š 49H83o57d70i70n59a 9420549198524Prodejní callcentra = novodobí šmejdi. Pracovat v něčem takovém podle mě vyžaduje mít hodně hroší kůži nebo jinou poruchu osobnosti. |
![]() |
P68e47t44r 40Š27t77u20r28s65a 8950128477357Pokud jsou toto pracovní podmínky tak moc nechápu co by zaměstnanace vedlo k tomu, že by si to nechal líbit. Předpokládám, že to nebylo tak zázračně placené, aby měl důvod zůstávat |
![]() |
E69l79i39š76k51a 82A37n86n64a 62K79u60b79i18č60k42o63v16á 2272842431735Já jsem pracovala v call centrech celkem asi 6 let. Bylo to proto, že jsem dělala školu nebo hledala práci a zde byla flexibilní pracovní doba. Nejvíc jsem dělala průzkumy, to je málo placené, ale zase pohodovější, při práci jsem se i učila na zkoušky. Prodeje jsou lepší finančně, ale velmi záleží na produktu. Dnes je to už hodně těžké, protože trh je nasycený, pokud jde o prodej, a lidé čím dál víc nervózní, pokud jde o průzkumy. Dělala jsem to hlavně v letech 2004 až 2008, a když jsem se potom k tomu vrátila po 5 letech, tak se podmínky změnily k horšímu. Buzerace je různého stupně, že se skutečně někde volalo ve stoje, když nebyly prodeje, vím od kolegyně, i které call centrum to bylo. Já jsem takovou extrémní šikanu nezažila, ale je to opravdu psychicky náročné. Dnes už se dá často volat z domova, to jsem využila, když jsem naposled hledala práci. I tak ale platí, že jste většinou placeni jen za provolaný čas, plus mírné bonusy za dotazník. Doby, kdy si mládež vyplňovala dotazníky a objednávky sama, už jsou pryč, všechno se nahrává. To je zase dobře i pro operátory, stalo se mi, že mi odebrali 3 objednávky z 5, že jsem něco neřekla v podmínkách, ale já jsem to řekla. Nechala jsme si hovor přehrát, museli mi ty objednávky doplatit, ale pak jsem tam už nepracovala. Různé triky jak ošidit operátory i zákazníky mi na tom vadily nejvíc. |
![]() |
M27a63r37t15i45n 33K65r36u71t66ý 1468451319115není to standard, ale věřím, že vím, že taková šmejdská call centra jsou. Dokud se najdou lidé ochotní tam pracovat, tak nevymizí. |
![]() |
P90e30t65r 13S35o25u80k82u80p 6609659975119Ono i bez všech těch popsaných hrůz dělat v callcentru není žádný med. |
![]() |
P67a32v41e94l 30B50r35o16u22k22a23l 4774902623986Já kdysi dělal v callcentru na pasivní lince, ale byly tam i aktivní. 1 WC (2 budky) bylo na 100 lidí a na něm bylo nařízení ať dobře dodržujeme hygienu, protože se tam nedávno vyskytla hepatitida. Chodit se tam smělo, ale musel se přerušit hovor a nastavit stav v PC jako přerušení. Když jich bylo moc tak měli pindy. Oprus bylo jak nahrávali každý hovor a buzerovali a jak pak tlačili většinu z pasivních na aktivní linky. Taky párhodinové rychloškolení, nebyli jsme o moc zkušenější než zákazník a to byla technická podpora. No, neosvědčil jsem se na pasivní lince a na aktivní jsem nešel. Stres, buzerace? Ano. Blbé kecy? Ano, ale šikanu a mlácení jsem teda nezažil. To by tam 99 procent lidí šlo hned domů za těch pár kaček. Slyšel jsem o velké buzeraci ve firmách nabízející akcie, že tam snad lidi drželi do noci, než něco prodali, ale je to taky z doslechu. Možné je vše. Když si to lidi nechají líbit.. Možná je krize, ale nežijeme v Bangladéši. |
![]() |
L36u17k93á42š 71M38u41s71i85l 1602804178577Až na ty fyzické tresty a odebrání židle mohu potvrdit z call centra O2. Taky tam většina nevydržela přes zkušební dobu. Zákonné bezpečnostní pauzy bylo jediné, kdy mohl operátor vypnout, včetně času na toaletu nebo napití, kdy se musel předtím napsat do rozpisu. Většina co nezvládala plnit normy času na hovor a hlavně prodejů chodila domů s minimální mzdou, hlavně že na to miliardářům z O2 přispívala EU. A to bylo to lepší, pasivní linka. Ne těch aktivních s prodejem to bylo ještě násobně horší. |
![]() |
J45a80n 55M54i79k35u64l67e48n34k50a 3259809745842Jako zvolit si dobrovolně práci v call centru je samo o sobě dost na pováženou. A pokud je pravda, že si ti lidi nechali líbit to, o čem se píše, tak to je spíš na diagnózu. Do mně by někdo šťouchl baseballkou jednou. Dotyčnej nebo dotyčná by ji měl vraženou tam, kde slunce nesvítí. Spíš to vypadá na nějakej clickbait . |
![]() |
M53i89l57o34s28l82a53v 52S71l64a38n39ý 1907695190692I pes by prodal lépe ukazuje na Asii.. |
![]() |
J69i27ř57í 75M40a66c32e21k 3375445684681Možnosti obrany (soudy, policie, inspektorát práce, ...) i zajištění důkazů jsou dnes velmi široké. Pokud je ti lidé neumějí využít, tak si asi lepší jednání nezaslouží. Za tu šikanu by mohli vysoudit mnohem víc, než si tam vydělají. |
![]() |
L90a48d84i83s13l72a80v 18P20e59x11a 8186461937674Tak to by udelal jednou, pak jedl polevku a veskere jidlo brckem. |
![]() |
J33a20n 35K57a26m28l 8147962534566"může být škála trest§ opúravdu rozmanitá" - to to opravdu po sobě autoři vůbec nečtou, než to zveřejní? |
![]() |
P32e81t11r 92M41a88r12š80o78u66n 5145198336406Když už bych tam šel pracovat, tak druhý den by mne tam neviděli. Protože toto se muselo projevit velmi brzo ještě před vyplatou, takže na "potřebuji práci a vydělávat, snesu vsechno" to moc vliv mít nemohlo. Otázkou i je,co za lidi tam pracuje, když jsou ochotni přistoupit na hru zesmesnovani kolegy. Ale asi jim to dalo v tom callcentraku pocit moci ve své bezmoci. |
![]() |
M54a72r98t23i79n 44D25u32n92k66a 5218430237333V call centru, tehdy ještě v Radiomobilu jsem vydržel rok. Po roce jsem měl všeho po krk. Team lídři, supervisoři i někteří zákazníci jsou horší než obyvatelé jedličkárny. |
![]() |
M84a47r12t97i69n 63P82r86á30š58e17k 8145281560643proč nejmenujete ta daná callcentra, a PRO KOHO v tu dobu pracovala ? negativní publicita by měla svůj dopad.. |
![]() |
V25o10j29t11ě11c27h 71T54o14r82á73č 2216171586172Vymyslene od A do Z. |
![]() |
M35a30r55e88k 57C92o29z11l 9202630769711Práce na call centru je těžká, ale tohle je vylhané. Zákoník práce je u nás poměrně přísný. Black listy a různé posměšky od přemotivovaných kolegů, to se stát může, ale modrá záda nebo celý den bez židle je nesmysl. Ten člověk by se pak zahojil u soudu a ta firma by už nikoho nesehnala. A že operátor “strádá”, když mu někdo z legrace volá, to je asi jako strádání řidiče autobusu, když mu v něm jezdí lidi. |
![]() |
P84e77t63r 72C40o96u75f37a50l 9208236224Jednou jedinkrát by na mě v zaměstnání nadřízený zvýšil hlas či se mě dotkl.... Jendou jedinkrát... a poznal by efekt nastaveného zrcadla krát 10 pro probuzení. |
![]() |
V31á66c75l56a93v 85Š89t70ě79p71á50n80e83k 5727669174311Pokud to bylo v ČR, tak nechápu, proč tam byli déle než jeden den. Pokud je to ze světa, tak tam se dějí mnohem horší věci |
![]() |
M80a27r89t47i50n 98D69u35š29e11k 6803192822793Nejlepší by bylo, kdyby každý nejprve musel u svého operátora potvrdit, že mu smí volat call centrum. Pak by možná stačil jeden operátor na celou republiku. |
![]() |
P83a19t41r76i35k 36Z53a54b26r77a85n11s14k16y 1231909555333Kolega evidentne nikdy praci nebude mit solidni,submisivni zbabelec.Jedno dloubnuti - facka ze pani vedouci udela salto a odchod.U soudu by moc nepochodila a hlavne,nema ki v hlave kvetak,ani by to nezkousela. |
![]() |
P18e29t29r 39Ř95i32h83á26k 9764856677668Doufam, ze na pani vedouci a spolecnost byla podana zaloba na nemajetkovou ujmu a spolecne a nerozdilne calovali jak mourovati. |
![]() |
M88a89r69i88a69n95a 73Š40t89o80k94o36v72á 5727695638967Chodila jsem pri skole na brigadu do callcentra. A vubec si nemohu stezovat- uz je to tedy nejaka doba. Meli jsme skoleni jak pecovat o hlas atd. Jednou tydne jsme si pousteli nejvtipnejsi telefonaty- ze strany zakazniku. To jsme se pak vzdycky jeste dlouho smali. |
![]() |
J65a29n 15H19a35j84s73k59ý 7642790451540Nevím, za totáče asi call centra nebyla. V šedesátých a sedmdesátých letech pracovala moje manželka na montážní lince v továrně. Linka měla 8 dělnic a "náhradní sílu". Linka jela nepřetržitě 8 hodin (mimo čtvrthodinovou přestávku). Když si některá pracovnice potřebovala odskočit, zavolala náhradní sílu, která znala všechny úkony na lince a ta jí zastoupila. Když museli náhodou dvě, zastoupil i seřizovač. Pokud vím vládla tam celkem pohodová atmosféra. |
![]() |
J51i19ř76í 67B57r20e96z21o43l27u52b93s80k92ý 8287489334120Bylo by zajímavé prozkoumat, co za lidi to tam vede. A stejně tak by bylo zajímavé zjistit, co je špatně v lidech, co tam pracují. Ta firma by musela být za den naprosto na dně, kdy by na ně přišel "pracák". |
![]() |
O33l58g24a 61P78a30v48l61í78k63o84v24á 6204408937942Proč tam zůstávali? Možná proto, že bez ponižování si připadají ještě nicotnější |
![]() |
P45e39t84r 59K14u25č58e65r85a 6319112614249Počítam, že je to vymyšlenej článek, nevěřim, že by někdo v práci někoho mlátil baseballkou až měl modrý záda. To teda ty lidi co tam pracujou musej bejt asi sadomasochisti |
![]() |
M53i91r55o21s41l76a21v 95B36u57d97í46n 8195587282To vypadá jako snůška nesmyslů přitažených za vlasy. Sebrat židličky - OK, to zkusila paní vedoucí v nějakém supermarketu taky. Když zjistila, že bez stávkujících pokladních by ten krám mohla rovnou zavřít, židličky byly hned zpátky. A opakované fyzické napadání dokonce se zbraní? To by skončilo zakleknutím na podlaze a přivoláním policie. Sorry, prostě nevěřím. |
![]() |
M56a58r13t42i62n 86N96e81r19m47u51t 4289420658944To bude přeložený článek někde z Afriky nebo spíš z Indie, tam velké firmy outsourcují cc a panují kmenové poměry, možná by napovědělo, ze kterého slona to sperma mělo být ... |
![]() |
J91a98r47o98s63l20a91v 68K97l98i26m82e49š 3125375616663Tohle snad normální člověk vůbec nemůže dělat. Rušit lidi telefonem a nutit jim něco, co nechtějí, to chce opravdu silnou náturu... |
![]() |
P16e98t47r 39P72a97ž28o61u65t 1940729121939Nevím nějak moc tomu nevěřím, takové hrubé porušování pracovních předpisů. Call centra bych osobně rozdělil do 3 skupin: 1. Aktivně volají s nabídkami na všechno možné i nemožné a slibují zázraky. Boha když se téhle bandě mě povede vzbudit neznám slitování. 2. Pasivní linky, různé zákaznické servisy , podpory atd. kde zaměstnanci mají intelekt mopu na podlahu a znalosti rovnající se absolutní nule - Vysvětlit jim i základní problém nebo požadavek je větší problém než naučit žáka speciální školy sestrojit fůzní reaktor, rozhovor s nimi je utrpení protože každou další větou dokazují že v hlavně je prázdno. 3.Pasivní linky, různé zákaznické servisy , podpory atd. kde zaměstnanci mají rozum, znalosti a mozek. Dokáží promtně pomoci s vaším problemem a přispět k úspěšnému vyřešení vašeho požadavku. Bohužel skupina 3. je hodně vzácná. |
![]() |
P34a92v62e70l 61R15u47s 9708598639450Vylhaný článek! Pokud autoři prokazatelně neuvedou kde to bylo a kdo zatím stojí, neuvěřím. A nepouštět zaměstnance na WC? http://www.bozpinfo.cz/utf/rady/otazky_odpovedi/otazky_zdravi/zakaz_piti090318.html |
![]() |
J65i43ř44í 63N69e23v42r16k19l89a 8604368653573Takhle nějak si představuji korporatni fašismus. |
![]() |
P62e35t49r 79R12u53m96p94e95r14t90e89s86z 3416750561297Párkrát jsem nechal poškrábání desku se 15 minut vykecat a pak jí řekl, že nemám zájem. Už mi několik let žádné call centrum nevolalo. Asi mě mají na nějakých Black listech. |
![]() |
P44a49v82e92l 16V63a83n96ě94č80e39k 4954833441411No to by tu palku obratem mela ... vime vsichni kde |
![]() |
J35a15n 13F52i21š31e78r 7618905685475vždyť je to PR článek té pojišťovny zmíněné v článku, snad někdo nevěří, že se něco takového děje u nás, možná někde v Asii, radost platit si Premium. |
![]() |
P47e58t78r 33P55a73v42l43í41č91e25k 2748684290840Kdysi jsem zjišťoval, jak se měli otroci v různých říších a věcích. Třeba takový starozákonní otrok v Izraeli, nebo otrok římské říše v 1. století měli mnohem větší práva, než tito dnešní zaměstnanci. Ale je fakt, že inspektoráty práce a zákoník práce máme my dnes. Taky jsem si vzpomněl na zmínky o novodobém otrokářství, ale to bych se musel rozepsat. |
![]() |
J95i15ř57í 26V65o10s29t55ř58á60k 2361718139171Pravděpodobně převzato ze zahraničí a call někde v Indii... snad. |
předchozí | 1 2 | další |