- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tenhle týpek by věci nejlépe pomohl tím, že by se přesunul do toho paneláku, měl příjmy tak do 30.000 Kč komplet, nějakou tu splátku úvěru, vzal si do bytu rodinku z nějaké záchranné mise slečny Raketeové a předvedl jak na to.
Je to šílená ideologie, která může Evropu uvrhnout do chudoby. Nejvyšší čas se proti tomu důrazně ohradit a tyto lidi vykázat do patřičných mezí.
Milý Timrmane, tvoje víra a naše peníze?! Je normální přesvědčit daňové poplatníky třeba zveřejněním vašich studií prokazujících přínos elektromobility třeba v tisku. Za peníze. Až zchudnou masy, doufám, že si to přijdou s vámi vyřídit. A že se postavíš hladovému davu a obhájíš se, ty namotaná brožuro!
Franz Timmermans věří, že všechny přesvědčí, nebo spíše samozřejmě ví, že nám to EU přikáže?
Podle posledních komplexních analýz je aktuální situace taková, že při současné úrovni technologických procesů (těžba surovin, doprava, zpracování atd) vzniká při výrobě jednoho elektromobilu dvojnásobné množství emisí CO2 (cca13 tun) proti klasickému automobilu.
Následně elektromobil musí ujet cca 120 tis. kilometrů, aby svoji emisně horší (špinavou) výrobu a celkové emise CO2 srovnal s klasickým automobilem a teprve po ujetí této vzdálenosti začíná být ekologičtějším, nikoliv však bezemisním.
Tato dvojnásobná emisní škodlivost výroby elektromobilu je způsobena hlavně emisně škodlivou výrobou baterií.
Za jak dlouho asi ujede běžný motorista 120 tis. km a nebude už potom potřebovat zase novou (výrobně špinavou) baterii?
Dokud se nevyvinou čistější technologie na výrobu elektromobilů a nezavedou do praxe, což může trvat cca 10 roků, tak každý vyrobený elektromobil je po dlouhou dobu pro životní prostředí mnohem škodlivější než klasický automobil.
Dotovat v současné době elektromobily je stejně inteligentní, jako bychom rozdávali dotace domácnostem na zavedení kotlů na tuhá paliva (uhlí).
Ovšem levicový snílek Franz a celá komise EU raději věří pohádkám polovzdělaných zelených fanatiků, většinou absolventů humanitních fakult, kteří nejsou schopni komplexně posoudit souvislosti a negativní vlivy při výrobě i provozu elektromobilů.
Čtvrt století obhajovali míchání řepky a lihu do benzínu a nafty. Přitom výpočty o nesmyslnosti jim dávali vědci hned od začátku. Ideologie, nic jiného. Melouni.
Málokdy máme možnost vidět člověka, který lže jako Timmermans. Proč jsou vůči němu politici i novináři tak servilní?
Kdyby vládli piráti, tak by nadšeně tleskali.
Jim jsou lidi u zadele. Jim jde o zvrácené poslání.
Babiš je jen menší zlo.
Bohužel to tak skoro vypadá, respektive neomarxisté se snaží. Bureš jim může líbat ruce.
Tenhle pán nerozumí ani geofysice ani meteorologii či biologii. Naprostý laik. Má vzdělání ve francouzské literatuře a právu. Je to jako kdybych já mluvil do mostních konstrukcí. Jenže stále platí mylná představa, že komu dal Pán Bůh úřad, tomu dal i rozum.
Tohle je demagogie. Zastávám názor, že klima se bude měnit vždy a různě. Proč? Protože pokud akceptuji tezi, že se vesmír neustále rozpíná, musí také docházet k vzdalování se země od slunce a to má bezesporu za následek změnu klimatu kdekoliv a kdykoliv... Takže zelený ekoterorismus odmítám... Elektromobilita se dotkne každého z nás v Evropě, nikoliv pozitivně a v zásadě ji odmítám...
Vesmír se sice rozpíná, ale oběžná dráha Země okolo Slunce je stejná.
To snad nemyslíte vážně.
Nejdřív je dobré si ujasnit, co vlastně chceme.
Zda tropy, bouře, tornáda, povodně - potom pokračujme v ničení klimatu.
Zda stabilnější počasí pro naše zeměpisné pásmo, jako dřív klasická 4 roční období, běžné deště - potom radikální změny ke zlepšení klimatických podmínek.
Samozřejmě to znamená přizpůsobit se. A to je pro některé lidi nemožné.
Zatím je Německo a Francie razantně proti, takže bych to neviděl tak černě.