Diskuze

Skepse je normální, řekl místopředseda EK po jednání o elektromobilitě

Premiér Andrej Babiš se v pátek setkal s místopředsedou Evropské komise Fransem Timmermansem. Měl mu tlumočit obavy z nových klimatických návrhů. Ty Babiš označil za radikálnější, než se plánovalo. Máme obavy o průmysl a zaměstnanost, řekl před schůzkou. Timmermans po jednání uvedl, že každý nový návrh povede ke skepticismu, je na komisi přesvědčit vlády o jeho návrhu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PO

P26a24v51e61l 52O52t66t57l

18. 7. 2021 16:06

Tenhle týpek by věci nejlépe pomohl tím, že by se přesunul do toho paneláku, měl příjmy tak do 30.000 Kč komplet, nějakou tu splátku úvěru, vzal si do bytu rodinku z nějaké záchranné mise slečny Raketeové a předvedl jak na to.

0 0
možnosti
PK

Je to šílená ideologie, která může Evropu uvrhnout do chudoby. Nejvyšší čas se proti tomu důrazně ohradit a tyto lidi vykázat do patřičných mezí.

2 0
možnosti
Foto

Milý Timrmane, tvoje víra a naše peníze?! Je normální přesvědčit daňové poplatníky třeba zveřejněním vašich studií prokazujících přínos elektromobility třeba v tisku. Za peníze. Až zchudnou masy, doufám, že si to přijdou s vámi vyřídit. A že se postavíš hladovému davu a obhájíš se, ty namotaná brožuro!

0 0
možnosti
JS

Franz Timmermans věří, že všechny přesvědčí, nebo spíše samozřejmě ví, že nám to EU přikáže?

Podle posledních komplexních analýz je aktuální situace taková, že při současné úrovni technologických procesů (těžba surovin, doprava, zpracování atd) vzniká při výrobě jednoho elektromobilu dvojnásobné množství emisí CO2 (cca13 tun) proti klasickému automobilu.

Následně elektromobil musí ujet cca 120 tis. kilometrů, aby svoji emisně horší (špinavou) výrobu a celkové emise CO2 srovnal s klasickým automobilem a teprve po ujetí této vzdálenosti začíná být ekologičtějším, nikoliv však bezemisním.

Tato dvojnásobná emisní škodlivost výroby elektromobilu je způsobena hlavně emisně škodlivou výrobou baterií.

Za jak dlouho asi ujede běžný motorista 120 tis. km a nebude už potom potřebovat zase novou (výrobně špinavou) baterii?

Dokud se nevyvinou čistější technologie na výrobu elektromobilů a nezavedou do praxe, což může trvat cca 10 roků, tak každý vyrobený elektromobil je po dlouhou dobu pro životní prostředí mnohem škodlivější než klasický automobil.

Dotovat v současné době elektromobily je stejně inteligentní, jako bychom rozdávali dotace domácnostem na zavedení kotlů na tuhá paliva (uhlí).

Ovšem levicový snílek Franz a celá komise EU raději věří pohádkám polovzdělaných zelených fanatiků, většinou absolventů humanitních fakult, kteří nejsou schopni komplexně posoudit souvislosti a negativní vlivy při výrobě i provozu elektromobilů.

1 0
možnosti
Foto

Čtvrt století obhajovali míchání řepky a lihu do benzínu a nafty. Přitom výpočty o nesmyslnosti jim dávali vědci hned od začátku. Ideologie, nic jiného. Melouni.

0 1
možnosti
FE

Málokdy máme možnost vidět člověka, který lže jako Timmermans. Proč jsou vůči němu politici i novináři tak servilní?

1 0
možnosti
RB

Kdyby vládli piráti, tak by nadšeně tleskali.

Jim jsou lidi u zadele. Jim jde o zvrácené poslání.

Babiš je jen menší zlo.

1 0
možnosti
Foto

Bohužel to tak skoro vypadá, respektive neomarxisté se snaží. Bureš jim může líbat ruce.

0 0
možnosti
Foto

Tenhle pán nerozumí ani geofysice ani meteorologii či biologii. Naprostý laik. Má vzdělání ve francouzské literatuře a právu. Je to jako kdybych já mluvil do mostních konstrukcí. Jenže stále platí mylná představa, že komu dal Pán Bůh úřad, tomu dal i rozum.

1 0
možnosti
TL

Tohle je demagogie. Zastávám názor, že klima se bude měnit vždy a různě. Proč? Protože pokud akceptuji tezi, že se vesmír neustále rozpíná, musí také docházet k vzdalování se země od slunce a to má bezesporu za následek změnu klimatu kdekoliv a kdykoliv... Takže zelený ekoterorismus odmítám... Elektromobilita se dotkne každého z nás v Evropě, nikoliv pozitivně a v zásadě ji odmítám...

4 0
možnosti
JS

Vesmír se sice rozpíná, ale oběžná dráha Země okolo Slunce je stejná.

To snad nemyslíte vážně.

0 0
možnosti
MZ

Nejdřív je dobré si ujasnit, co vlastně chceme.

Zda tropy, bouře, tornáda, povodně - potom pokračujme v ničení klimatu.

Zda stabilnější počasí pro naše zeměpisné pásmo, jako dřív klasická 4 roční období, běžné deště - potom radikální změny ke zlepšení klimatických podmínek.

Samozřejmě to znamená přizpůsobit se. A to je pro některé lidi nemožné.

0 8
možnosti
AN

A81l88e70š 31N16o74v24á26k

17. 7. 2021 11:23

Zatím je Německo a Francie razantně proti, takže bych to neviděl tak černě.

1 0
možnosti