Diskuze
Obcím vadí rušení spojů do Brna, přijdou o všechny přímé linky
Děkujeme za pochopení.
M18i21l85a53n 11B22e75d46n69á97ř
Zlínský kraj - vůbec jeho vznik považuji za velikou chybu při ustanovování "nových" krajů.
J62a67k76u73b 65Z78a92c72h
To samé by se dalo říct i o Vás, že byla chyba že jste se narodil... úplně stejné absurdní prohlášení.
T13o93m91a30s 54N26o13v24a85c95e25k
Osobně nevidím problém hlavně u vlaků, kdo potřebuje jet, nebude čekat na jeden dva přímé vlaky denně. Spíš by to mělo fungovat tak, aby bylo časté spojení z menších měst na přestup na rychlíky jezdící pravidelně do Brna, často to nakonec je časově stejně rychlejší než přímý vlak, co jede kdo ví kudy. Pokud se tedy dostanu do Brna s jedním přestupem ve Starém Městě či Otrokovicích po celý den, nevidím v tom nějaký velký problém. Navíc je otázka, kolik lidí to opravdu využívá pro jízdu až do/z Brna (nepočítáme-li třeba ty studenty v pátky/neděle jednosměrně).
Co se týká autobusů, možná by stačilo, aby kraj přestal nesmyslně omezovat soukromé dopravce a chránit již roky "kamarádské" kšefty s ČSAD Vsetín a soukromý dopravci mohli vozit cestující i v rámci kraje (typicky SA mezi Zlínem a Kroměříží). Ale kraj postupuje jinak,záměrně zdržuje zavádění IDS, hezky počkal až Vsetín skoupil ostatní dopravce a teď bude dělat rádoby soutěž na linky a zavádět IDS...
T38o91m62a51s 63N68o95v98a36c65e56k
Je zajímavé, že třeba Arriva Expres může z Přerova do KM či opačně cestující brát, ale z KM do Zlína a zpět to nejde. Přitom v tom není žádný rozdíl kromě přístupu úředníků v jednotlivých krajích (obě města mají špatné vlakové spojení, kdy je nutné přestupovat a místním autobusem to trvá dlouho). K tomu si připočtěme to, že ČSAD Vsetín vlastní díky kdysi nepovedeným privatizacím i nádraží v kraji a může tak konkurenci omezovat i tímto způsobem (ostatně to je i důvod, proč Arriva nejezdí i do Zlína a v KM vynechává nádraží)
J55a31n 75V16a65l36o57u86c13h
Milí "rozčarovaní" - a spočítali jste si, kolik vašich občanů tím jezdí? Stěžovat si, že zruší spoje jen proto, že se náhodný cestující někam nedostane bez přestupu, je trochu sobecké. Nehledě na to, že chcete, aby takové spoje hradil někdo jiný, totiž kraj sousední, který má (na rozdíl od vašeho) vymakaný IDS a hrátky typu "přímý spoj odevšad všude" tam logicky zrušili ve prospěch v taktu jezdích navazujích linek (kde je snažší efektivější nasazení vozidel dle požadované kapacity).
M87a14r26e93k 33F55l95e72k32a83č
Ty autobusy jsou z 90% plné tak, že se tam nedá dostat!
J75a23n 32F11o20j96t73ů
Pane Libigere, jste poněkud pomýlený. Spěšný vlak Santon, který Vy nazýváte rychlík, nejezdí z Brumova - Bylnice, protože taková žst. neexistuje. Jezdí ze žst Bylnice. Stanice Brumov je jiná stanice města Brumov - Bylnice. Podle Vás by měl končit v Bojkovicích. Popletl jste si směr jízdy vlaku. Kdyby měl končit v Bojkovicích, tak by nejel z Bylnice, ale z Brna. Několikrát jsem tímto vlakem cestoval a z Bojkovic - města v něm už téměř nikdo nejel. Co je na tom špatného, když těch cca 10 cestujících přestoupí v Bojkovicích do motoráku čítajícím jeden vůz a opačně z motoráku do Santonu v Bojkovicích při jízdě do Brna? Popř. mohou jet přes Horní Lideč a Přerov , spojení kteréž je rychlejší (myslím tím z Bylnice, ne např. ze Slavičína, tam jsem to nezkoumal).
Z46d47e45n98ě78k 20H47y86n37e18k
Návrhy jízdních řádů šly na obce v létě 2018, takže buď mají někteří dlouhé vedení, nebo se, podobně jako socialisté, rozhodli celou věc sabotovat.
Santon není žádný rychlík, ale spěšný vlak, navíc až do Kyjova zastávkový a ještě s úvratí v Uh. Hradišti, sestavený ze čtyř Honeckerů, opravdu bezva vlak na dálkovou dopravu.
Místní politici by se měli starat o to, kolik lidí opravdu až do Brna nebo z Brna jezdí a porovnat to s tím, jak na místní frekvenci cestujících dopadá přenášení zpoždění na takových nesmyslně dlouhých linkách, které slouží na koncových úsecích hlavně místní frekvenci a to hlavně v okrajových částech dne, kdy v případě zpoždění není jiné spojení. Ale to by asi bylo moc složité. O tu místní frekvenci se ostatně nezajímal ani autor článku, nebo nepovažoval za nutné věnovat jí byť jedinou větu.
J21a37n 49F86o45j56t40ů
Pane Hynku, již asi 5 let jsem z Bylnice do Brna přes Slavičín nejel, ale když jsem naposledy tímto vlakem jel, tak o žádnou úvrať v Hradišti se nejednalo, protože Santon do Hradiště nejel a pokračoval přímo směrem na Kunovice zastávka a Veselí nad Moravou.
V21o96j52t39ě51c14h 56V76y16m64ě58t67a77l
Kdo by chtěl dobrovolně do Brna?
J76a84n 35F45o56j92t33ů
Asi jsou takoví, co by chtěli, jinak by si nestěžovali, že jim ruší spoje.
Daň z nemovitosti ve Zlíně je nejvyšší v zemi, snížení zastupitelé odmítli
Daň z nemovitosti nejprve navýšila zlínská radnice, potom stát. Ve výsledku tak platí, že je tento...
Vláda chce z ČR udělat ostrov pracujících důchodců, řekla ve Zlíně Schillerová
Téměř všichni stínoví ministři z hnutí ANO v čele s Andrejem Babišem dorazili do Zlínského kraje. V...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
ANO vytáhlo na europarlament. Dostálová slibuje podívat se na Green Deal
Hnutí ANO zahájilo kampaň do Evropského parlamentu. Kandidáti se představili před Památníkem Tomáše...
Vražda ve Slopném: soud vyslýchal žalobce, který zatajil novou DNA z místa činu
Téměř pět hodin dnes u soudu vypovídal Leo Foltýn, někdejší žalobce z případu vraždy seniora ve...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Při čelním střetu zemřela těhotná spolujezdkyně, řidička jela v protisměru
Dopravní policisté i kriminalisté stále šetří tragickou nehodu, která se stala minulý týden u...
Pardubice - Zlín 2:0, cennou výhru vystřelili po přestávce Icha s Krobotem
Icha je pardubickým hrdinou. Kromě úvodního gólu totiž ještě v závěru z brankové čáry vykopl pokus...
Třetí stupeň poplachu, 13 jednotek hasičů. Na Zlínsku hořel kovošrot
V Tlumačově na Zlínsku hořel kovový šrot na autovrakovišti v průmyslovém areálu. Zasahovalo tam 13...
Na trati z Břeclavi do Přerova srazil vlak člověka, muž na místě zemřel
Srážka vlaku s člověkem uzavřela v sobotu od 13:00 trať mezi Nedakonicemi a Moravským Pískem. Muž...
Vztah dětí, které tančí, a jejich rodičů vydrží dlouho, říkají vedoucí klubu
Premium Manželé Starečkovi vychovali ve svém tanečním klubu i vítěze Star Dance. Ladné kreace na parketě je...
INŽENÝR AUTOMATIZACE VÝROBY (50-70.000 KČ)
Advantage Consulting, s.r.o.
Zlínský kraj
nabízený plat:
50 000 - 70 000 Kč