- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Aha husy se koupí za dotace, takže dík za info
Odstavná parkoviště, MHD zdarma, trolejbusy z dotací a pokles dopravního zatížení o 20%. Proč se držíte tak při zemi? Kolik milionů stál nový Generel dopravy města Zlína? Ten přece nabízí díky navržené přeložce státní silnice 1/49 70% pokles dopravy města. A není to odhad, jsou to výsledky nových sčítacích panelů.
Odborníci před 50 lety měli vědět, že městu s neoddělitelnou hromadnou dopravou a státní silnicí na náměstích musí dojít dech. Zjednosměrnění centra města bylo jenom nouzové řešení a přidání průjezdné délky městem. Samozřejmě také zbytečné přetížení v současnosti NEJPŘETÍŽENĚJŠÍ křižovatky města.
Bohuzel jsem docela alergicky na hesla, ze nejvetsi problem mesta je voda a pokud to nekdo takto prezentuje, je pro me nevolitelny. Jsou ve Zline mnohem podstatnejsi problemy, a to byty, doprava, pracovni prilezitosti pro kvalifikovane zamestnance a ubytek poctu obyvatel. Jestli bude kubik vody ve Zline o 5kc levnejsi, to opravdu nic neresi.
Ty jo, oni už fakt neví, co a komu slíbit. Že by MHD zdarma odvedla z města až 20% dopravy mají podloženo čím? Nebo to je jen odhad zasazený mimo rámec reality? Že by se o přirozené oživení náměstí postarala pošta snad ani nemůžou myslet vážně. Nejvíc mě ale stejně dostala téměř poslední věta. "Pak můžeme čerpat dotace a díky tomu lépe hospodařit.." Mám to chápat tak, že bez dotací hospodařit neumí?