Diskuze

Nedovedu si to vysvětlit, řekl pilot, jehož auto v Lopeníku vylétlo z trati

Příčinu nehody při rally v Lopeníku na Uherskohradišťsku, kde v roce 2012 po vylétnutí závodního auta z trati zemřely čtyři dívky, si jeho řidič Michael Bartončík nedokáže vysvětlit. Řekl to před Okresním soudem v Uherském Hradišti, který téměř devět let starou tragédii projednává. Vliv na nehodu mohla mít podle Bartončíka technická závada nebo silný vítr.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

Já nechápu proč se to pořád řeší. Jednoznačně je to chyba pořadatele a dílem bohužel - napíši raději neznalosti - těch holek.

Jezdecké chyby i tehcnické závady se stávají běžně, od takovýchto provinčních závodů až po F1. Avšak pořadatel má zajistit, aby nikdo nebyl tam, kde může dojít k nebezpečné situaci. Tečka.

No ono to bohužel leccos vypovídá o úrovni naší justiceRv

4 0
možnosti
MB

O justici to vypovídá maximálně to, že není slepá a že by nerada, aby tento případ měl další oběť.. Tohle se musí soudcům, kteří jsou zároveň lidmi a mají srdce, soudit špatně.

1 1
možnosti
RH

...vina je jednoznačně na straně pořadatele. Že tam pojede ichtyl, co neumí řídit, .... s tím měli počítat...proto se to pořádá na uzavřené trati....

Otázkou je, zde měl (krom peněz) oprávnění se těchto závodů zůčastnit...popř. jak toto oprávnění získal.......???

1 2
možnosti
TN

Prakticky jediným viníkem je ten traťák, co je tam nechal stát, protože chtěl machrovat před kamarádkama. Že má tu drzost se pořád dál odvolávat a protahovat to už 8 let, je smutné...

3 2
možnosti
MB

Kdyby to bylo tak jednoduché, už by rozsudek dávno byl.

A být v jeho kůži, také byste se asi odvolával. Úmyslně nic nespáchal a potrestaný je už dost tím, že žije v sousedství rodičů zabitých dívek. A pokud by součástí trestu mělo být příslušné finanční vyrovnání s rodinami obětí, měla by tragédie o další oběť navíc..

1 0
možnosti
JB

J35a73n 46B41í64l82e93k

3. 6. 2021 19:16

Pilot jel rychleji, než umí řídit!:-(

2 1
možnosti
AZ

Tak to já vám poradím. Na horizontu dochází ke ztrátě adheze a netočí se volantem, protože když se po dopadu obnoví adheze, vůz vyletí kolmo z dráhy.

2 0
možnosti
MN

Což asi jezdec s absolvovanými 50 závody neví. Líbí se mi, jak kde kdo, přestože tam nebyl a o závodech ví kulový, přesně ví kdo a jakou udělal chybu :-)

8 0
možnosti
PS

P11e50t88r 66S40k27á79l83a

3. 6. 2021 15:41

znamý pačejovský horizont - v treninku jsme ho ani nezaregistrovali, při závodě najednou stav beztíže a potom stometrová serie smyků na silnici lemované smrky, asi jsme skočili nejdál, ale dodnes je mi z toho blbě, možná to měli podobně

2 0
možnosti
DN

Holt jste tam neměli ani "vhodný" strom, ani tu mez...

0 0
možnosti
MK

Nehody za horizonty jsou v rallye dost časté, proto mají být místa za horizontem označena jako nebezpečná. S tím souhlasím se soudem, že za nehodu neobviní jezdce. Nějak dlouho ale soudu trvá objasnit, jak to vlastně bylo vyznačené na tomhle konkrétním místě.

5 0
možnosti
JH

No vyznačené to bylo tou velkou bílou tabulí s nápisem Lopeník. :-)

Všechno ostatní je na zodpovědnosti těch exponentů, co to umožnili. :-)

Že tam postavili nějakého mladíka bez zkušeností, to je nijak neomlouvá. :-)

1 3
možnosti