- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ale to je o lidském faktoru - o tom, že pilot, který má za zadkem prezidenta a nejvyšší velitele armády, se nechá natlačit do zbytečného rizika a zkusí přistání v situaci, kdy místní piloti to vzdávají a letí na záložní letiště.
to ero je nadherny, nicmene prekonane. asi 3x jsem v tom letel.
A kde vystavujou Pedro?...Protoze to je zhruba stejne dulezite.....
To se určitě přijdu podívat.
Kterého roku v létě?
Nikdy jsem nepochopil, proc tak casto je v muzeích v CR misto pěkných exponátů tolik neudrzovanych vraku. Škoda ze se Kunovice drzi tradice.
Nebo je to dano moji rozezranosti z anglosaských a nemecky mluvících zemi, kde exponáty maji edukativní nebo historicky význam, dobry popis a hlavně velmi dobry stav.
Jo, to chce peníze. Bohužel, naše země je zatím stále ekonomicky méně výkonná než země, o nichž píšeš. Je to dáno i tím, že je tady hodně lidí, kteří místo pořádné práce přemoudřele kafrají do všeho kolem sebe.
Tak přestaň kafrat, plivni do dlaní a začni makat. Třeba dej do pořádku aspoň to psaní - chvíli s diakritikou, chvíli bez.
Cituji - TU-145M to se povedlo, SSSr je opravdu země neomezených možností! Dělali letadla, o kterých ani nevíme.
Hele...nebudeme hnidopiši jo...to umí každý... Kritizovat! Chápejte, že pro redaktora je záměna 145 a 154 zcela nicotná věc. Buďme rádi, že trefil alespoň to TU. Také mohl napsat IL 145, nebo F 145. Nagano zaměnit za Tokio a Kunovice za Vídeň. Prostě 80% informaci trefil a to je na idnes slušné číslo...
To je tak slozite natlacit letadlo na stojanku?
Natlačit letadlo na stojánku tak složité není.