- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jeli jste někdy přes přejezd v Uhřičicích to je maxi retardér
To u nás kraj postavil kruháč, kde kanalizační vpusť na jednom přechodu u tohoto kruháče je v nejvyšším bodě. A ta voda do kopce ne a ne, potvora.
Naše klasické "opravy".
Opravy vozovek: kde je díra, dá se "flusanec" asfaltu, trochu udusá (někdy jen ušlape), a většinou je po "opravě" místo díry hrbol, který se do půl roku zase vydrolí. Tak znovu...
Na mnoha úsecích je vidět celá mnohaletá historie takových oprav: flusanec na flusanci a pořád dokola.
A pořád chybí peníze na opravu vozovek.
Ministr dopravy Dan Ťok: „Znovu jsme po dlouhých letech rozhýbali výstavbu dálnic a obchvatů měst, zahájili jsme výstavbu skoro 140 kilometrů dálnic a 40 kilometrů silnic I. třídy. Navíc jsme opravili a opravujeme stovky kilometrů komunikací a poprvé jsme přispěli skoro 11 miliardami na zdevastované krajské silnice.“
A "úžasné" je, když houpe i zbrusu nově (a draze!!) vystavěná dálnice. Zvlněná vozovka či mosty ve špatném stavu, u nové, "moderní" dálnice D1 (dríve D47)...
Tímto způsobem, no to se naplatíme..... Skvělě placený šlendrián.
Jak by řekl Donutilův dědeček: "V Česku?? Tam je všechno možný!!"
Copak neznáte tyto opravy, stejně jako opravy děr v asfaltu?
Dá se tam větší množství než je okolní vrstva, nebo to déle vydrží :-D Napřed to bude hrbol nahoru, pak se to časem ojezdí do roviny na krátkou dobu a pak se to zase vyjezdí :-D
Proč proboha to opravovat kvalitně, když to jde opravit rychle a opakovaně?
po té opravě je to řekl bych ještě horší jako před ní
Já tam nic rozbitýho nevidím. Obě kolejiště jsou v pohledově akceptovatelném stavu.
A teď která že je ta opravená půlka? Mně podle videapřijde, že se houpou obě úplně stejně...
I v okamžiku zahájení opravy se k tomu mohla firma postavit style: Opravte obojí a pošlete fakturu - pochybuji, že by s tím SDŽC měla problém...
v případě opravy hrazené státem, státním podnikem, či firmou ve které má stát nějaký podíl, případně firmou v jejíž názvu je "český, česká, české" bych rozhdoně takovou blbost neprováděl, neb veškeré práce a materiál bývají jakousi záhadou několikanásobně dražší, než když si takovou práci zajišťuje daná firma sama
To je jak u Cimrmanů:
KRÁL: Tak znova. Vy jste spolu nehovořili?
ZLATOVLÁSKA: Hovořili.
JASOŇ: Nehovořili.
...
JASOŇ: V případě, že tento pán je princezna Zlatovláska, pak myslím, že Rudolf
nepřijel.
--
Možná by někdo mohl SDŽC vysvětlit, že existuje něco jako prokazatelné oznámení - třeba že to pošlou do datové schránky nebo klasicky poštou na doručenku.
Otázkou je, komu to pošlou. U větších firem je běžné, že vlastníkem některých částí je nejake servisní s.r.o., nebo má sídlo někde jinde, případně je v katastru zapsána jiná firma s jinou adresou.
A pokud to SŽDC poslala doporučeným dopisem třeba někam do zahraničí, může to takhle dopadnout.