- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
4% meziroční nárust motorizace si nejspíš vyžádá zrušení kina a vybudování /z úcty k minulosti při zachování vnějšího tvaru/ patrových garáží třeba i se soukromým stáním, nebo boxy. Mohla by to být po Baťově památníku, krajském soudu Ing. arch Krčmáře, Zlatém jablku, krematoriu a 21 budově další perla Zlína. Alespoň co se týká fasády.
Jak to, že se ve světě budují letiště, přístavy, rychlodráhy, dálnice a nám to vychází na opravu Lesního hřbitova a vozy MHD, ze kterých je za pár let hromada šrotu?
Oprava velkého kina ?
Vás ta hloupost ještě nepřešla.
Budovu která byla stavěna v roce 1932 jako dočasná a v podstatě dosloužila, tu chcete opravovat?
Jsem tak starý, že místo podhledu na sále pamatuji heraklit.
No, zrovna úprava křižovatky ulic Mostní a Březnická je naprosto zbytečná a jedná se o vyhazování peněz. A ta oprava velkého kina? Ten projekt je výsměch.
Rozhodně tam chybí semafor pro chodce. Na zvážení je odbočovací pruh z Mostní na Březnickou směrem na Lesní hřbitov a připojovací pruh z Mostní na směrem na Lesní hřbitov.
Zlín je poslední krajské město bez obchvatu. Co tak objednat ve 3 variantách Technicko - ekonomickou studii přeložky 1/49 ze středu města, nejlépe od Malenovic po Lípu?
Je to přece priorita vlády DOKONČIT KAPACITNÍ OBCHVATY MĚST A OBCÍ - viz dokument "Dopravní fórum 2019".
Proč se jinde plánují, budují a předávají do provozu obchvaty?