- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nástup předními dveřmi bez problému dlouhodobě funguje třeba v Děčíně nebo Teplicích. Nikdy jsem si nevšimla, že by tam nástup cestujících nějak více zdržoval. Téměř všichni cestující totiž mají předplacené karty a jízdenku si kupují jen ti, kdo jedou vyjímečně. Proč tento fungující systém už dávno není zaveden v Ústí je záhadou.
Protože by to byla diskriminace. Nemůžete ke každému přistupovat stejně, nýbrž musíte vzít v úvahu jinakost a sociální znevýhodnění na základě původu. To je nová definice rovnosti před zákonem ze zemí, kde zítra už znamená včera, tentokráte na západ od nás.
Takže se rapidně sníží počet černých pasažérů v MHD a to doslova a do písmene.
Protože dopravní podniky dělají naschvály. Cestující musí umět číst a počítat, aby si mohl koupit jízdenku.
Dalo by se říct, že ten, kdo vymyslel název černý pasažér, trefil přesně do černého.
Elegantne se autor clanku vyhnul pojmenovanim etnika, ktere dela problemy.
jednu dobu to byli mladíci, neviditelní atd
Mezi každou klasickou zastávku dat mezistop v podobě policejního pitu a tam cestující probrat a případně přeložit na pripojnou linku aka policejní anton ;)
asi vím, nepovím. Banány si raději koupím
Kdo by nevěděl, pochopitelně se jedná o černé pasažéry, a to doslova.
V Ostravě jsou taky linky, kde revizory nepotkáte, ti jezdí hlavně v centru, aby chytali lidi ze Stodolní v pátek večer...
Takže dělají svou práci. Je ale fakt, že by fakt mohli jezdit 24/7 v Přívoze, Hrušově, Mar. Horách i ve Vítkovicích. V podstatě v pomalu celé Ostravě.