- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A pak přišel jakýsi Jarda Tvrdík a to byl začátek konce ČSA...
"Nevýhodou ČSA byl zcela nefunkční sytém řízení společnosti, kdy o všem důležitém rozhodovali úředníci na MVP nebo politicky obsazená nekompetentní Správní rada ČSA. Pokud to ve vás vyvolává určitou analogii, poznamenávám, že lidé se nemění, mění se jen kulisy a technické prostředky"
Co mi to jen připomíná?
"Právě on se významně zasloužil o to, že se stala přední evropskou aerolinkou"
Fuj! Opravte si ten nesmysl. Z povahy letecke dopravy je zrejme, ze zadna letecka spolecnost nemuze byt "aerolinka". Letadlo se vzdycky musi vratit zase zpatky na vychozi letiste a tak i ta nejmensi letecka spolecnost musi mit alespon dve linky - tam a zpatky. Proto se v kontextu letecke spolecnost chova slovo "aerolinky" jako slovo pomnozne, jednotne cislo by nedavalo smysl. Zvlast v pripade CSA je vase pouziti jednotneho cisla nepochopitelne! Vzdyt CSA maji to mnozne cislo primo ve svem nazvu: Ceskoslovenske aerolinie.
Nesmyslne slovickareni pod peknym clankem...
Němci cíleně likvidovali Elitu českého národa.
Rub kapitulace bez boje v září 1938...
Pripomenuti dnesnim slunickarum, kam vede podpora antisemitskych ideologii.
Jděte k šípku se sluníčkářema !! Co to sem motáte.
Mrzí mě jak se za ty roky změnila úroveň požadavků na podobné funkce. Dnes stačí, že byl člověk chvíli v politice. Bohužel to pak je na fungování státu znát.
Jen skoda, ze ja jednoho Stocese pripada desitka Tvrdiku...
Pan byl velky frajer. Moc hezky clanek. diky