Servis zákazníkům - vždy a všude!

Servis zákazníkům stojí vždy na prvním místě. O sledování zakázek během opravy informuje i společnost AGC systems s.r.o. Posuďte sami její řešení.
Po přečtení článku o tom, jak jistá firma - více méně naši konkurenti - informuje své zákazníky o stavu jejich zakázky (opravy HP zařízení) prostřednictvím Internetu, jsem se hluboce zastyděl. Vždyť naši kluci udělali taky takovou aplikaci, už ji provozujeme někdy od léta a já to nikde nepublikoval. Protože v naší firmě zastávám funkci obchodníka, měla by to být asi především moje starost. Vlastně jsem tak palmu vítězství věnoval někomu jinému - protože co je to platné, že jsme byli první, když jsme o tom nikomu neřekli. Také jsme si mysleli, že už to dělá kdekdo. Musím tedy co nejrychleji zjednat nápravu, abychom byli alespoň druzí:

Jak už jsme internetové čtenáře prostřednictvím Světa Namodro informovali, letos na podzim vznikla na základech plzeňské pobočky AGC a.s. firma AGC systems s.r.o., která byla a je (v obou podobách a kromě jiného) stabilním servisním partnerem Hewlett-Packard.

Poměrně dlouho jsme přemýšleli, jak odbourat tu spoustu telefonování kolem provádění záručních a hlavně pozáručních oprav HP zařízení. Telefonní hovory nás zdržovaly, nebyly zrovna levné a nebyly dokumentovatelné, tudíž ani průkazné. O našich zákaznících a o průběhu zakázek se však u nás již po několik let vedou záznamy v databázi systému Lotus Notes. Takže stačilo jen "něco málo" dopracovat a zbytek obstaral groupware a server Lotus Notes/Domino. Zákazníci tedy dostávají při přijetí zařízení do opravy zároveň i přístupové kódy (spolu s první částí Protokolu o servisním zásahu) a tak mohou prostřednictvím Internetu nahlížet do určité části naší databáze a sledovat (eventuelně schvalovat) ceny a postup opravy jejich zařízení. Po ukončení opravy se zákazníkům rovněž automatizovaně posílá mail o tom, že jejich zakázka je hotová, kolik to bude stát a tak podobně. A to všechno - společně s fakturou a druhou části Protokolu, která se dává zákazníkovi po převzetí opravy, včetně statistik a přehledů - to všechno dělají "Notesy" (tedy s určitou dávkou podpory lidí, kteří takovou agendu v tomto prostředí umějí zrealizovat).

V něčem tedy přeci jen můžeme být první: Tuto aplikaci můžeme poskytnout nejen společnostem, které opravují výpočetní techniku, ale myslíme si, že by se mohla hodit i dalším podobně zaměřeným firmám, například opravnám televizorů, praček či jiných zařízení. Co bych více mohl dodat? Snad jedině kontakt:

AGC systems s.r.o.
Šafaříkovy sady 3
301 12 Plzeň
www.agcinfo.cz
tel. 019/7225074
fax 019/7220232
jsmetana@agc.cz