Google se zařadil mezi nemnoho společností, které myslí na své uživatele i po jejich smrti. Nová služba Inactive Account Manager vám umožní nastavit, co se s vašimi Gmail zprávami a daty z několika dalších služeb Google bude dít, pokud váš účet bude z nějakého důvodu nevykazovat aktivitu
Smrtí vaše data na internetu nekončí |
"Doufáme, že vám tato nová funkce umožní plánovat váš digitální život po životě takovým způsobem, který ochrání vaše soukromí a bezpečnost a usnadní život vašim milovaným poté, co odejdete," uvedl Google na svém blogu.
Uživatelé služeb firmy, včetně jejího e-mailu, sociální sítě nebo serveru YouTube, si budou moci zvolit, aby byla jejich data přeposlána konkrétním lidem, nebo po určité době smazána. Na výběr budou mít dobu tří, šesti, devíti nebo 12 měsíců od data, kdy byl účet naposledy použit.
KVIK - Rychlé zprávyQuick - Kvik - Rychle Slovíčko KVIK jsme vybrali pro jeho stručnost, unikátnost a okamžitě pochopitelný význam. Odkazuje na české citoslovce "kvik" i anglické "quick", první symbolizuje stručnost, druhé rychlost. |
Předtím, než se však Google odhodlá k jakémukoliv kroku, zašle ještě pro jistotu textovou zprávu na číslo nebo e-mail na druhotnou adresu poskytnutou uživatelem.
Twitter vám nabídne oblíbenou hudbu ostatních
Sociální síť Twitter patrně ještě do koce tohoto týdne nabídne novou službu. Podle serveru BBC vznikne v důsledku koupě systému We Are Hunted, která pode některých zpráv proběhla již v loňském roce. We Are Hunted se zaměřovalo na vyhledávání nové hudby, která by mohla uživatele zaujmout.
Spolu s oficiálním oznámením o koupi se objevil i nový hashtag #music na nově spuštěné stránce music.twitter.com.
Nová služba by měla mít i vlastní aplikaci, která bude individuálně hudbu doporučovat. Tu Twitter vyvíjel právě na základě technologie, kterou od koupeného systému získal. Systém by měl nabízet k poslechu hudebníky a písničky na základě různých dat, která budou zohledňovat i to, které účty uživatel na Twitteru sleduje. Písně budou streamované přes systém SoundCloud.
Pulse míří do náruče LinkedIn
Asi nejznámější agregátor zpráv Pulse mění podle serveru TechCrunch majitele. Za celkem 90 milionů dolarů (cca 1,75 mld. korun) přechází tato multiplatformní čtečka zpráv pod křídla největší sociální sítě zaměřené na lidsko zdroje LinkedIn. Platit se ale bude jen 10 procent. Devadesát procent obchodu budou představovat akcie LinkedIn.
Síť tak ke svým zhruba 200 milionům uživatelů bude moci připočítat asi 30 milionů vlastníků softwarové čtečky Pulse. Akvizice má být dokončena do konce pololetí tohoto roku.
Pulse byl stvořen v roce 2010 studenty Stanfordovy univerzity Akshayem Kotharim a Ankitem Guptou jako aplikace pro iPad. Později se rozšířil na další systémy jako je Android a Windows.