Stolovníci se nad pravou italskou kávou shodli na tom, že zakopaný pes je v elektronice motocyklu.
"Já navíc tvrdím, že problémy mohou být i kvůli řazení. Nechal jsem si totiž vyrobit speciální, jinačí než mají všichni ostatní," míní jezdec.
Huleš řadí jedničku dolů a zbytek rychlostí nahoru. Ostatní jezdci Aprilie to mají přesně naopak. "Řekl jsem si o to, protože na tento způsob jsem zvyklý celý život," uvedl závodník. "Teď jsem vypozoroval, že právě od řazení zřejmě vznikly potíže celé elektroniky, které vyvrcholily v Jerezu."
Co je skutečnou příčinou trablů, které Huleše ve Španělsku odsunuly do pozice outsidera, stáj zjistí v nejbližších dnech. "Matteoni čeká na novou elektroniku z fabriky Aprilia. Až ji dostane, vymění ji a uvidíme. Pokud to nepomůže, dáme na motorku klasické řazení a bude jasno . bude to buď elektronika nebo řazení," poznamenal Huleš.
Dnes šel na návštěvu k rodičům, kde bude čekat, až mu Massimo Matteoni zavolá. "Zařizuje mi totiž víkendové testování ve španělské Kartageně. Jede se tam mistrovství Španělska, během kterého bych mohl při trénincích testovat. Snad to vyjde," věří Jihočech.
Pokud se testování neuskuteční, vyzkouší změny na motorce zřejmě až ve volných trénincích v Le Mans, kde o příštím víkendu MS motocyklů pokračuje.
- úterý 7. května 2002
- 25