"Máme strohé informace, které se týkají povrchu a profilu trati. Víme jen, že to není to, na čemž jsme jezdili v minulosti ještě při našich startech v mistrovství Evropy," přiznal Janeba.
Škoda získala zprávy pouze od zástupců Michelinu, kteří zde testovali pneumatiky. "Trať by se měla podobat Portugalsku, když se jelo naposledy, či řecké Akropolis. Přesněji to uvidíme až při trénincích na místě," uvedl Janeba.
Netradiční stav však výrazně neznepokojuje jezdce. Fin Gardemeister dokonce soudí, že robustním octaviím by měla Turecká rallye sedět. "Pokud vím, na trati má být hodně pozvolných zatáček, několik středně rychlých a celá řada obtížných kamenitých úseků. Na takovém terénu naše vozy v minulosti své kvality již několikrát prokázaly," soudí Gardemeister.
Věří, že naváže na své vystoupení ve Švédsku a bude opět bodovat do hodnocení značek. Jeho týmový kolega a světový šampion z roku 1994 Didier Auriol vidí nadcházející rallye podobně: "Umístit se na stupních vítězů, nebo dokonce zvítězit bude asi nad naše síly. O nějaký ten bod do celkového hodnocení se však určitě popereme," tvrdil Francouz.
Rallye se pojede převážně na šotolinových cestách v okolí přímořského letoviska Antalya. Na jezdce čeká velmi rozmanitá trať: těšit se mohou jak na náročné rychlostní zkoušky vysoko v horách, tak na rychlé silnice na mořském pobřeží. Pořadatelé museli ustoupit od původního plánu, podle nějž chtěli rallye zavést až do výšky 3500 metrů nad mořem. Přesto se ale dá očekávat, že se v některých úsecích může objevit i sníh