„Adam není jen nadějný závodník, je to výborný kluk, který do našeho týmu brzy zapadl,“ popisuje svého pilota Stanislav Matějovský, do letoška sám pilot tahačů ověnčený loňským titulem šampiona třídy Super Race B, který kombinézu odložil s posledním letošním závodem na Lausitztringu a stal se šéfem tovární stáje Tatra.
„Adam s tatrou mnohokrát testoval a ukázal, že má na to uspět. Je sice mladý, nejmladší ze všech, ale umí naslouchat a učit se,“ poznamenal Matějovský. Do role testovacího jezdce Tatry pro příští rok nominoval dalšího mladíka - svého syna Michala, kterému je sedmnáct.
„Adam má místo jisté a já si jen přeji, abychom nasadili i druhý vůz, který by řídil bývalý šampion Francouz Ludovic Faure,“ pokračuje Matějovský, kterého po zranění právě Faure zastoupil v několika letošních závodech. „Byla by to skvělá kombinace - mládě a zkušený matador.“
Adam Lacko, který po řadě úspěchů v motokárách vstoupil na české okruhy v roce 2000, je šťastný. „Věřím, že se mi bude dařit, ačkoli vím, jak to v závodech kamionů je těžké,“ řekl Lacko, který letos v prestižní sérii Česká pojišťovna Škoda Octavia Cup dosáhl několika parádních výsledků, i vítězství a pole position.
Adam Lacko si vykračuje po střeše obytného vozu v paddocku mosteckého autodromu. To mu bylo ještě šestnáct let a začínal v sérii Octavia Cup. Adam Lacko v kokpitu závodní Škody Octavie. Šestnáctiletý Adam Lacko (vpravo) stojí se závodníkem trucků Stanislavem Matějovským u speciálu Tatra Jamal Evo 2. Lacko v Mostě vůz poprvé testoval. Adam Lacko (za volantem Tatry Jamal Evo 2) naslouchá při testování v Mostě radám závodníka trucků Stanislav Matějovského. Sedmnáctiletý Adam Lacko jede v Brně před Ondřejem Navrátilem. Lacko kryl záda kolegovi ze stáje Josefu Kopeckému a úkol splnil. Kopecký získal titul šampiona Octavia Cupu o bod před Navrátilem. Trio Ferrari - zleva: právník Robert Pergl, slovenský poslanec Jirko Malchárek a student Adam Lacko.