- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Neví někdo za co přesně byla 10 minutová penalizace Kolomného? Jak koukám do výsledků tak je to nejvyšší penalizace z prvních 23 kamionů (až 23 Holanďan Hoondert má 11 minut penalizaci).
Nebo aspoň zda penalizace je vina Kolomného, nebo nechtěná, nějaké bouračky či zácpy apod. před ním.
Prekroceni rychlosti behem prejezdu, tedy na silnici behem presunu bivak-start nebo cil-bivak. Maji limit 90 km/h.
"Jde o ideální nastavení speed (rychlostního) limitu"
nějak to nechápu, není tady prosím někdo, kdo by mi to mohl osvětlit? Děkuji.
Takhle to zní jako okecávačka podvádění.
On nikdy nic jiného nejezdil.
Protože De Rooyův tým je pokud jde o zázemí absolutní špička, to je celé. Tatra by stejně zase asi měla problémy s homologací a De Rooy je ještě o fous lepší, než VEKA, s jejímž MANem jel posledně. Je to logické, chce být v top týmu, jen nevím, jestli je dobré každý rok měnit auto, přece jen chvíli trvá, než si člověk zvykne.
Paradoxně zatím MANy jeho bývalé stáje vedou, navíc výhody lepšího zázemí se smazávají, když se etapy neustále zkracují, nebo dokonce ruší. Ale jsme i tak teprve na začátku.