- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dělali co tenkrát šlo, ale i tento článek dokazuje jak se tenkrát podvádělo a kradlo. Jen v tomto článku je pašování, černá práce dělníků co mu na strojích ve fabrice dělali díly, AVIA od nadřízeného načerno a také přidělený technik, který to určitě v popisu práce neměl.
Ta fotogalerie moc nesouvisí s tématem.
kvalitni historky :-)
ti komunisti, to bylo fakt zoufaly...
Ještě, že jako lidi máme to schopnost na omezenost jiných vzpomínat s nadhledem.
Ovšem mimo sportovní kvalitu je nutné u borců Peterova typu ocenit i to, že se tehdy nedali otrávit.
No a pak už je třeba tohle vzpomínání nenechat zapadnout, až zase někoho napadne vzpomínat na to, že to dřív "nebylo až tak špatný".
Všechna čest lidem jako je pan Baláž a jeho závodnická generace v Československu. Dnes si už nikdo nedokáže představit, co vše z osobního života i vlastních prostředků museli obětovat, aby mohli dělat to, po čem toužili nejvíc - závodit a dělat ve světě dobré jméno republice, která jim uměla jen házet klacky pod nohy.
Tak - popravde - o dobré meno republiky im išlo asi až úplne v posledom rade, ak vôbec :-) Ale rád si takto zaspomínam na doby svojho detstva, keď som mal možnosť na vlastné oči vidieť v roku 1972 borcov, ako Bohumil Staša, František Srna, Zbyněk Havrda, či János Drápal - to bol v tej dobe asi najlepší jazdec z krajín soc. bloku. Petra som na vlastné oči nevidel, pretože keď začal jazdiť on, tak preteky na okruhu v Prievidzi (prírodný okruh Vlčie Kúty - Cígeľ - Sebedražie) už boli zrušené. Ani Františka Šťastného a Gustáva Havla nie. pretože keď boli v Prievidzi oni (1967), tak som ešte ťahal po dvore kačičku ...