- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tohle je zanedbatelna ztrata, dulezity je ze si kluci navzajem pomahaj. podle vysledku je videt ze 3 tatry a liazka dojeli do cile pohromade. obetovat takhle hodinu neni nijak tragicky. nema smysl se honit za DeRooyem, Kabirovem a Chaginem v takhle nepodstatne etape a na ty ostatni kamiony v zavode urcite maji takze Spacil s Tomeckem maji urcite nadeji se dostat do pvni petky a Loprais se urcije probije do prvni desitky. koncec koncum kdyby nezneutralizovali 5. etapu tak jsou na tom ceske kamiony podstatne lepe. az budou zase duny tak se cesky kamiony vrati na celo zavodu. nepredpokladam ze by prvni 2 kamazy a DeRooy dojeli az do cile Dakaru bez problemu, tradicne to nekdo z nich rozflaka a to by dalo nekterym ceskym kamionum medailove ambice.
Stalo se to, že dvě tatry zapadli asi 20 km před cílem Loprais a de Azevedo a Tomeček se Spáčilem je tahali ven.
Kde berete ty keci o 20 let staré Liazce??? Marek spáčil jede z prototypem který byl postaven pro loňský dakar na základě vozu Tedom. S Liazkou to má společného akorát kabinu. Jinak to například motor Deutz s výkonem kolem 900 koní - to je asi o 100 koní víc než má Loprais na svém autě.
Co se zase stalo ? Na prvním mezičase byl Tomeček na třetím místě
potom se propadl jako všichni naši, Loprais místo toho aby byl
pravidelně v prvni pětce tak je rád za první desítku do které se dostal
asi 2x.
To že všechny naše pravidelně poráží 20-let stará Liazka co jí řídí řidič co jede Dakar poprvé, na to jsme si už zvykly.
Česká kvalita v dnešní etapě opět porazila všechny wasserpolské krumply