- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlavně, Aleš už měl problém s homologací již loni, kdybyl upozorňován na nedodržení pravidel. Loni proto startoval tak, že někdohodně přimhouřil oči s podmínkou, že když si někdo z konkurentů budestěžovat, bude se to muset řešit. Během loňského dakaru si sice nikdonestěžoval, ale ta hrozba trvala dále. A hold si někdo postěžoval teď a Lopraismá smůlu.
Už přes rok věděl, v kterých parametrech auto nesplňujepravidla, tak proč je neodstranil a riskoval, že nebude moct s tatrou startovat????
Na druhou stranu má teď možnost startovat se špičkovým autemv týmu s obrovským zázemím (4 – 5 soutěžních aut, 5 doprovodnýchkamionů, cca 20 - 30 mechaniků). A má šanci ukázat, že má na to dojet na bedně.
Svůj podíl viny má i technický komisař pan Calvet. Pravidla se vypisují pro nějaký účel a ne, aby se "přimhuřovaly oči". A když už je přimhouřil, tak hned po skončení Dakaru 2014 mělo přijít "upozornění" a ne tři měsíce před odplutím do JA.
Ano, Cavlet měl loni jednoznačně říct, NE. Že skutečně s autem neodpovídajícím předpisům se nepojede. Ale, z nějakých důvodů přivřel oči pod podmínkou, že v případě stížností je potopí (což se nyní stalo) a z představou, že se budou snažit po konci loňského dakaru u Lopraisů snažit tuto situaci řešit (částečnou přestavbou auta). Ale na to se u Lopraisů vykašlali.....
A co bylo konkrétně v nepořádku?