Diskuze

Lopraisovi zakázali jet Dakar s jeho Královnou. Tatru tak zatím opouští

Jeho strýc Karel byl ikonou Tatry, vždyť s ní hned šestkrát vyhrál slavnou dakarskou rallye a vysloužil si přezdívku Monsieur Dakar. Věrný kopřivnické značce, byť s řadou úprav, byl na jihoamerickém Dakaru i Aleš Loprais. Nadcházející ročník 2015 ale bude jiný. Loprais na něm bude startovat s kamionem značky MAN.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hlavně, Aleš už měl problém s homologací již loni, kdybyl upozorňován na nedodržení pravidel. Loni proto startoval tak, že někdohodně přimhouřil oči s podmínkou, že když si někdo z konkurentů budestěžovat, bude se to muset řešit. Během loňského dakaru si sice nikdonestěžoval, ale ta hrozba trvala dále. A hold si někdo postěžoval teď a Lopraismá smůlu.

Už přes rok věděl, v kterých parametrech auto nesplňujepravidla, tak proč je neodstranil a riskoval, že nebude moct s tatrou startovat????

Na druhou stranu má teď možnost startovat se špičkovým autemv týmu s obrovským zázemím (4 – 5 soutěžních aut, 5 doprovodnýchkamionů, cca 20 - 30 mechaniků). A má šanci ukázat, že má na to dojet na bedně.

0 0
možnosti

Svůj podíl viny má i technický komisař pan Calvet. Pravidla se vypisují pro nějaký účel a ne, aby se "přimhuřovaly oči". A když už je přimhouřil, tak hned po skončení Dakaru 2014 mělo přijít "upozornění" a ne tři měsíce před odplutím do JA.!!

2 0
možnosti

Ano, Cavlet měl loni jednoznačně říct, NE. Že skutečně s autem neodpovídajícím předpisům se nepojede. Ale, z nějakých důvodů přivřel oči pod podmínkou, že v případě stížností je potopí (což se nyní stalo) a z představou, že se budou snažit po konci loňského dakaru u Lopraisů snažit tuto situaci řešit (částečnou přestavbou auta). Ale na to se u Lopraisů vykašlali.....Rv

1 1
možnosti

A co bylo konkrétně v nepořádku?

0 0
možnosti