Zvládal přesedání z vrchařského třílitrového BMW M3 do soutěžní verze Mitsubishi Lancer EVO 5 bez velkých potíží. Přesto říká, že má z rallye rozporuplné pocity. "S umístěním jsem docela spokojený, dokonce jsem dvakrát vyhrál rychlostní zkoušky mezi vozy skupiny N, ale na druhé straně jsem se nevyhnul chybám. Třeba ve Vyškově jsem zůstal mimo silnici osm minut než mně diváci pomohli zpátky na trať. To už mě těší méně. Pro rally jsou rozhodující zkušenosti a ty jsem vlastně letos teprve sbíral," míní Vladimír Liška.
Liškovou prioritou ale zůstaly závody do vrchu zařazené do mistrovství Evropy. V něm obhájil třetí místo mezi speciály skupiny A. Celkový výsledek ale výrazně ovlivnila jeho květnová havárie při českém mistrovství v Náměšti. "Díky mechanikům Kamilu Ježkovi a Petru Preisovi proběhla oprava BMW rychle a na autě není vlastně ani znát. Měl jsem obavy také ze sebe. Po havárii jsem začal opatrněji, ale naštěstí jsem psychické následky ze sebe rychle setřásl," konstatuje jezdec.
Kvůli opravě nestartoval v několika vrchařských podnicích a přišel tak o mistrovské body do hodnocení kategorie I vypsané pro cestovní vozy bez rozdílu úprav. Nejvíce jej mrzí neúčast v Portugalsku. "Závod v Ramppa da Fallpera mně vždycky seděl, před dvěma roky jsem ho vyhrál. Tamní trať je jako na míru šitá pro moje BMW. Jenže tou dobou stálo auto v dílně a mechanici na něm pilně pracovali."