„Musím přiznat, že to v Šanghaji nebylo jednoduché. Okruh svým charakterem připomínal až motokárovou trať. Ale zvládl jsem to a jsou z toho další dvě vítězství i titul,“ radoval se Vršecký.
Evropský a čínský titul vybojoval jako první trucker historie. Stříbro získal jeho stájový kolega Adam Lacko. „V Číně si závody vždy užívám. Tentokrát jsem měl ale celou situaci těžší, protože jsem dostal penalizaci do obou jízd plus pět pozic na startovním roštu. Dojet tak druhý ze čtrnáctého místa na startu je jako vyhrát,“ byl spokojený Lacko, který letos zažívá dobu stříbrnou. Celkově druhý byl nejen v Číně, ale i v evropském seriálu závodních tahačů, v němž se musel uklonit německému jezdci Jochenu Hahnovi. V Číně startovali i další roudničtí jezdci Michal Matějovský a Miroslav Forman, ale ti si vybrali v první jízdě pořádnou smůlu. Matějovskému odešly brzdy a na následky společné kolize s Formanem museli oba čeští jezdci ze závodu odstoupit.
„U mě to nevypadalo už od začátku dobře, ale do závodu se podařilo nastavit auto a deset kol jsem kroužil bezpečně na čele. Pak ale přišla menší chyba zaviněná o kolo pomalejším jezdcem. Tím se přede mne dostal druhý Michal, který měl problém s brzdami a střetu jsme už nikdo nedokázal zabránit. Je to určitě škoda, protože bylo našlápnuto k velkému úspěchu,“ litoval Forman, který nemohl kvůli rozsáhlému poškození tahače nastoupit ani do druhé jízdy.
Nehoda mrzela i Matějovského. „Na chvíli jsem se dostal i do vedení, ale selhaly mi brzdy a následovala rána. Je to velká škoda, ale i takový je motorsport.“