Na nedávných testech v Silverstonu brzdová světla vyzkoušelo na prosbu FIA několik týmů a reakce byly různé. Systém pracuje jednoduchým připojením brzdového pedálu na červené zadní světlo, které je používáno za deště, či mlhy.
Hlasy ze stájí tvrdí, že největším problémem je limitace systému podle počasí. Vysoce postavený člen jednoho týmu řekl o víkendu časopisu motorsport: "Nadokáži si dost dobře představit, jak to zabrání střetům monopostů."
Faktem zůstává, že tuto sezonu bylo mnoho nehod při závodech F1 způsobeno právě nárazem zezadu. V Melbourne zahynul traťový komisař poté, co se BAR Jacquese Villeneuvea po kolizi plachtil přes vůz Ralfa Schumachera. V Brazílii zase jasně vedoucího Montoyu s williamsem sundal zezadu těsně před zatáčkou o kolo zpět jedoucí Vestappen s arrowsem.
Není tedy vůbec jasné, zda se nový systém objeví v povinných technických doplňcích pro rok 2002.