"Máme představu, že trasa rallye bude asi z jedné třetiny pozměněna. Některé rychlostní zkoušky vynecháme a zařadíme nové úseky. V příštím roce určitě nepovedeme soutěž tak daleko od Mladé Boleslavi jako letos, ze severu cukneme trochu níže," sdělil Běla.
"Zatím po mě nechtějte vědět délku soutěže a počet rychlostních zkoušek. Na to je ještě brzy. V současnosti vytváříme výběr trati, kde spolupracujeme se zkušenými spolujezdci Janem Krečmanem a Petrem Grossem. Poté budeme jednat s místními správami o povoleních," řekl dále majitel pořadatelské firmy Běla motorsport.
Přestože bude mít Rallye Bohemia v evropském šampionátu znovu bodový koeficient 5, netradičně posádky absolvují soutěž ve třech dnech. "Na čtvrtek chystáme testovací shakedown. V pátek dopoledne proběhne formální a technická přejímka, odpoledne bude proveden slavnostní start a poté posádky absolvují diváckou rychlostní zkoušku. V sobotu ráno účastníci soutěže vyjedou do první etapy, která bude končit kolem dvacáté hodiny. V neděli odpoledne projedou cílem první posádky," uvedl Zdeněk Běla.
Partnerem Rallye Bohemia by měla být opět mladoboleslavská automobilka. "Škodovka k oboustranné spokojenosti velmi výrazně podpořila organizaci letošní soutěže. Jednáme tedy s automobilkou na spolupráci i pro další ročník, na kterém by se měly značnou měrou podílet i jiné společnosti. Zatím však nemohu prozradit o které firmy se jedná," řekl Běla.
Příští rok se Rallye Bohemia uskuteční znovu v jiném termínu, než byli fanoušci v uplynulých sezonách zvyklí. "Na základě domluvy s týmem Škoda Motorsport se stejně jako loni soutěž pojede poslední červnový víkend," informoval Běla.
Zároveň v té souvislosti poznamenal, že nemůže ještě slíbit start některého z jezdců továrního týmu. Prozradil však, že se jedná o účasti jiných špičkových zahraničních pilotů s vozy specifikace WRC. "Pozici činovníka pro styk s jezdci vykonává Jaroslav Mansfeld, který má po celém světě dobré kontakty a tak nám pomáhá zajišťovat zahraniční posádky. Nejraději bychom přivítali jezdce ze Skandinávie," uvedl Běla.
"Zda bude mít účast cizích posádek vliv na rozpočet soutěže nemohu ještě říci. Záleží to na podpoře jejich sponzora. Vím například, že německý mistr Matthias Kahle musí za pronájem Setau Cordoba WRC zaplatit částku ve výši téměř dva milióny korun."