Po pár etapách Galland utekl z boje a jeho posádka musela dojet do Dakaru mimo soutěž. Moskal nakonec závod dokončil na 13. místě. Velká tradice byla zažehnuta.
Vítězství mezi kamiony měl dosáhnout podle všech předpokladů Jan De Rooy na voze DAF Turbotwin. V jedné z etap však zdemoloval kabinu o větve stromů a následná desetihodinová penalizace jej odsunula na druhé místo, hned za bratry Capitovy na podstatně slabším Unimogu.
V kategorii motocyklů zopakoval vítězství Gaston Rahier a mezi automobilisty dovedl Patrick Zaniroli (dnes zástupce ředitele soutěže) k vítězství tehdy úplně nový typ japonské automobilky Mitsubishi - Pajero.
MOTO: 1. Rahier (F/BMW) 88:45:01, 2. Olivier (F/Yamaha) +57:40, 3. Picco (I/Yamaha) +1:08:02
AUTO: 1. Zaniroli, Da Silva (F,E/Mitsubishi) 48:27:00, 2. Cowan, Syer (NZ/Mitsubishi) +26:19, 3. Fergerouse, Jacquemar (F/Toyota) + 5:34:32
CAM: 1. Capito, Capito (D/MB Unimog) 78:21:50, 2. De Rooy, De Salieu, Ketelaars (NL/DAF) + 11:52:25, 3. Stroehmann, Capito (D/MB Unimog) +42:18:09, 13. Moskal, Joklík, Fencl (CS/LIAZ) +120:38:50