Räikkönen tak vyrazí na dráhu k sobotnímu tréninku i kvalifikaci se stejným agregátem, s kterým získal vítězství v premiérovém závodě sezony. V Austrálii na něj nikdo neměl, ale pozorný divák zaznamenal v jedné chvíli malý obláček nad jeho strojem.
"Možná tam byl nějaký malý problém. Asi uniklo malé množství vody, ale to je vše," nechal se slyšet šéf stáje Jean Todt. "Všechny spekulace o výměně motoru pocházejí od médií a dalších, nikoli z našeho týmu."
Podle pravidel FIA pro formuli 1 musí jeden motor vydržet v monopostu dvě velké ceny, v případě výměny jezdec ztratí deset míst na startovním roštu. Pokud dojde ke změně až po kvalifikaci, bude muset startovat z posledního místa. Závodní motor se montuje do stroje v noci z pátku na sobotu.
"Po všech testech jsme si jisti naší strategií i technikou pro závod a nemáme důvod nic měnit," dodal Räikkönen, který právě v Sepangu slavil v roce 2003 s týmem McLaren své první vítězství ve formuli 1.
Nyní, když zaujal ve Ferrari místo sedminásobného mistra světa Michaela Schumachera, se pokusí podobný úspěch napodobit i v rudých barvách. Ale nebude to mít snadné - okruh poblíž hlavního města Malajsie Kuala Lumpuru je na životnost motorů velmi náročný. V pátek šplhala teplota povrchu dráhy až k 50 °C.