Nové černo-zlaté šasi s novými bočnicemi mělo ubrat pár vteřin na kolo a dostat tým Renault zpátky do boje o stupně vítězů, kde byl začátkem letošní sezony. Výkonnostní ztrátu však Francouzi nedoženou, nové díly možná byly aerodynamicky prospěšné, ale příliš omezily vstupy chlazení.
V noci na sobotu padlo rozhodnutí nasadit starší šasi, kde problémy s chlazením nejsou a pokusit se připravit novinku alespoň pro Velkou cenu Japonska, která se pojede za 14 dní.
A dá se očekávat, že v kvalifikaci a v závodě při Velké ceně Singapuru bude stáj Renault ztrácet více než v předchozích Grand prix. Neúspěšné nasazení aerodynamických novinek se totiž projeví i jinak. Všechna testovací kola absolvovaná první den a data z nich jsou teď k ničemu.
"Přijít o tréninky je zrovna zde v Singapuru katastrofa. Tady se nedá jezdit během roku a pokaždé je potřeba okruh se učit a přizpůsobovat auto jeho vlastnostem. Teď začínáme v sobotu od nuly."
Šéf týmu Eric Boullier jakoby singapurskou Velkou cenu již odepsal. Zůstává sice optimistou, ale až pro další Velkou cenu v japonské Suzuce.
"Naše vylepšení fungovala, ale nějakým způsobem ovlivnila negativně proudění vody v chladičích. Jedná se pravděpodobně o mechanickou závadu, a protože v sezoně není možné testovat, nemohli jsme ji odstranit. Nicméně do Suzuky bychom měli přijít na to, v čem je problém. Tam bychom již měli být o pár desetin na kolo rychlejší."