"Jak ukázala kvalifikace v Monaku, jsme na špici, i když musím přiznat, že Ferrari se v závodě posunulo o velký kus dopředu. Pokud dokážeme výsledek z kvalifikace převést i do grand prix, máme obrovskou šanci na vítězství,“ řekl Ralf Schumacher.
Na rozdíl od stájového kolegy, nemá Juan-Pablo Montoya na loňský závod v Montrealu ty nejlepší vzpomínky. Na okruhu Gillese Villeneuva totiž stačil ujet jen dvacet kol, když po kolizi s obrubníkem vyjel mimo trať. Za ním jedoucí Rubens Barrichello se mu snažil vyhnout a také skončil v trávě. Na rozdíl od Brazilce tím ale pro Montoyu velká cena skončila, protože narazil do bariér a monopost zničil.
"Montreal je zajímavá trať a svým charakterem připomíná Melbourne. Je to technický okruh, je třeba přesné nastavení vozu a pilot musí řídit hodně opatrně. To vše se mi líbí. Loni jsem tu závodil poprvé a i přes konečný výsledek se mi trať líbí. Letos by to pro nás díky motoru BMW a pneumatikám Michelin mohlo být dobré," sdělil Juan-Pablo Montoya.
"V Montrealu je třeba střední přítlak, na trati se hodně používá kontrola trakce a musí se dost brzdit. Velký důraz klademe také na aerodynamiku, výdrže brzdových kotoučů a sílu motoru. Rozhodující bude po celý závodní víkend pro všechny inženýry v boxech výběr správné míry přítlaku. Stáje mohou volit různou strategii zastávek v depu, protože se v Montrealu dá předjíždět. Michelin přivezl do Monaka skvělé směsi a stejné to bude určitě i v Kanadě," dodal hlavní provozní inženýr Williamsu Sam Michael.