- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ja bych rekl, ze uz tam neni asfalt. V roce 2002 ho dokonale vykastrovali Jinak co se tyka sev. smyčky - ti chlapi museli byt blazni a strasni machri. V tech dobach to bylo mnohem vic nez zavodeni
dlohá verze Hockenheimu se už projet nedá.Jak píšete-asfelt byl z 80-i% stržen a teď je původní trať zarostlá trávou a stromy.Ale třeba ty dcě šikany jsou dobře rozpoznatelné.
Jinak co se týče Nordschleife.Před 3-i lety jsem byl na GP Evropy na Nurburgringu.Severní smyčka se dá v rámci závodního víkendu za poplatek projet.Platí na ni určitá pravidla,takže pro obyčejného fanouška je to bezpečná záležitost.Ale sám za sebe můžu napsat,že to byl skutečný zážitek a každému to vřele doporučuju.Těch cca 600,- za to jedno kolo fakt stálo.
Vážený pane Klemme! "Červenozlatý háv" nikdy nepatřil Lotusům v barvách JPS, ale výhradně Gold Leaf Team Lotus! John Player měl barvu černozlatou! Smutné je, že je to zřejmé i z přiložených foto. Prvním Lotusem v barvách JPS byl typ 76, ovšem ten byl nasazen až v sezoně 1974. J.Rindt tedy nikdy v barvách JPS nejezdil! Je smutné, že do motorsportu fušuje kdejaký diletant, který se byl jednou podívat na závodu motorkár... Piště raději o stavu ptactva, to se špatně počítá a můžete mystifikovat...