Diskuze

Na Engeho se přilepila velká smůla

Tomáš Enge odstartuje do Velké ceny Itálie formule 1 v Monze z desáté řady. Rozhodla o tom nevydařená kvalifikace, když mu problémy s technikou - dva porouchané motory - nedovolily zajet rychlejší čas než 1:26,039. Porazil pouze oba jezdce týmu Minardi. Jezdec ale nesmutní a vše bere s nadhledem. "To je prostě formule 1, nikdy nevíte, co se stane," řekl Enge zpravodaji MF DNES. První místo na roštu si vybojoval jezdec Williamsu Juan Pablo Montoya. Je to jeho druhá pole position v řadě a třetí v sezoně. Jeho čas 1:22,216 je zároveň novým rekordem okruhu.Hlasy po kvalifikaci:Williams - Ferrari - Prost
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

michal

15. 9. 2001 20:52
Enge
dobrá polovina tu melete dobré keci,enge není dobrý pilot,nýbrž je to talent(a nemyslím tím v českém měřítku). To,jak zítra dojede,to nevím.Ale můžu říct,že pokud auto vydrží,tak že určitě ostudu neudělá.A zda je lepší Burti?Pokud to berete podle dosavadních výsledků v F1 tak určitě,ale co se týče potenciálu,tak to nelze srovnávat.Krom toho,jezdce nedělá výborným jen závod čistě,ale taky cit pro tech.stránku závodění(vůz),viz.Button,nebo teď i Raikkonen(myslím,že R.slízává smetanu od Heidf.).Vemte si Schumiho,kde by bez něj bylo ted Ferrari? Tsus.
0 0
možnosti

ball

15. 9. 2001 20:47
jen houst ...
jen vice takovych nasich manazeru a jezdcu (nebo i lepsich...)
0 0
možnosti

d0st

15. 9. 2001 19:13
Engeho smula
To je presne to, o cem jsem tu psal drive. Enge je skvely ridic, chcete-li pilot, ale v zavodech zkratka nema stesti. Coz treba naopak ma Justin Wilson. O tom to cele je, platilo to ve F3000 a jak vidite, plati to i v F1. Sice obcas neco vyjde podle predstav, ale aby se v cele sezone umistil na prvnim miste(kdyz v F3000 byl letos evidentne nejlepsi), na to, obavam se, nikdy mit nebude. Ale moc mu samozrejme fandim!
0 0
možnosti

Dave

15. 9. 2001 18:48
Enge
HHF má velkou motivaci a to porazet J Alesiho. A nutno dodat, ze se mu to dari. Mam pocit ze s prostem dela zazraky. Tomas mu bude v jeho prvnim zavode tezko konkurovat. Tomas je podle meho na stejne urovni jako Luciano Burti. Pokud Charouz sezene na pristi rok avizovanych 14 mil dolaru, tak ma Tomas sanci stat se regulernim jezdcem F1.
0 0
možnosti

k@fr

15. 9. 2001 18:25
Enge vs. Frenzen
Myslim, ze dulezite je porovnani v ramci teamu: Enge mel 2x poruchu motoru, 2. vuz byl (pry) nahradni HHF a presto srazil 0,8 s. Navic nedovedu si predstavit vetsi motivaci pro HHF nez nenechat se porazit od novacka z vlastni staje. Zitra musi TE dobre odstartovat a dojet. Vse ostatni bude plus (nepocitam vsak Minardi).
0 0
možnosti

radek novak

15. 9. 2001 18:20
Sen
Myslim, ze Tomas dostal od Prosta nabidku z oblasti snu. A vdek patri jeho skvelemu manazerovi. Mne vic vadi, ze idnes.cz ma preklep pomalu v kazde vete. Co to tam mate za ignoranty? Neumi ani cesky a o motorismu toho taky moc nevi. Denik je mnohem lepsi.
0 0
možnosti

swk

15. 9. 2001 18:13
Tomáš Enge
Na to že je to dělá tak krátce mu to docela jde ne?!?!?!?
0 0
možnosti

campos

15. 9. 2001 16:46
jeho cas jeste prijde
Je to skoda. Ja mu docela veril a porad si myslim, ze jednou prorazi. Kdo rika, ze umi hovno, tak to asi mysli podle nekterejch problemu v F3000. Jenze ty byly vetsinou zpusobeny technikou nebo smykem, coz se v prapade F1 uz taky neda povazovat za chybu jezdce.
0 0
možnosti

Manicka

15. 9. 2001 16:31
Technika
pokud to bude jako dneska tak nema sanci dojet. s 2x shorelym motorem se tezko dobre jezdi.
0 0
možnosti

milos

15. 9. 2001 16:00
jde hlavne o techniku
Pokud zitra Tomas dojede a nebude posledni z dojetych, bude to velky prislib do dalsich zavodu a do pristi sezony. Jen se bojim, ze zklame technika a nedejboze zustane stat treba uz na startu....
0 0
možnosti