"Na téhle naší filozofii nic nezmění ani jedna nešťastná chyba," dodal nástupce Jeana Todta. Ale právě kvůli té nešťastné chybě Massa nebodoval a tři závody před koncem sezony ztrácí na lídra šampionátu Lewise Hamiltona z McLarenu sedm bodů.
Podle Domenicaliho tým incident z prvního nočního závodu v historii F1 prošetří. Ferrari jako jediná stáj používá elektronické zařízení, které po dočerpání paliva a odpojení hadice dává jezdcům signál k odjezdu z boxů, a potíže s ním nemá v letošní sezoně poprvé. Při Velké ceně Evropy vyrazil z boxů dříve mistr světa Fin Kimi Räikkönen a utrženou palivovou hadicí zranil jednoho z mechaniků.
"Tentokrát jsme však nepoužívali automatický systém, mechanik dával jezdcům zelenou manuálně," prohlásil šéf stáje. "V boxech bylo hodně vozů a v takových chvílích je to lepší. Bohužel se stala chyba. Musíme naše zastávky v depu přezkoumat," dodal.
Vedoucí Massa dostal ve 20. kole příliš brzy signál k opuštění stanoviště v boxech a vytrhl hadici na doplnění paliva. Navíc s vlajícím torzem tankovacího zařízení takřka způsobil kolizi s jiným právě projíždějícím vozem.
Z uličky v boxech sice mířil jako první, ale na jejím konci musel počkat, než přispěchají mechanici a s obtížemi vyprostí zaklíněný kus hadice. Na trať vyjel jako beznadějně poslední a ještě následně musel za trest kvůli nebezpečnému výjezdu z depa jednou projet boxy.