Jedním z nich je Rakušan Alexander Wurz, který letos testuje McLaren a pro příští rok zatím nemá žádné jisté angažmá. Jeho budoucnost záleží hodně na tom, zda se Mika Häkkinen rozhodne odejít, či ne.
"Trvalo mu trochu dříve, než si zvykl, ale teď dělá dobrou práci a dokáže spolupracovat s inženýry. Ale Alex chce jednoznačně jezdit a o jeho budoucnosti ještě není rozhodnutu," řekl na Wurzovu adresu Ron Dennis.
Wurz má silné vazby na jiného Rakušana Gustava Brunnera, který nedávno opustil post technického ředitele Minardi a přešel k Toyotě.
Dalším problémem je pro McNishe to, že Toyota je třetí největší automobilkou světa a má obrovský rozpočet. Stáj tak může nabídnou velmi dobré podmínky některé z hvězd světa formule 1.
Toyota se už snažila zlanařit Heinze-Haralda Frentzena, ale ten zůstal svému týmu, především pak Eddiemu Jordanovi, věrný.
To, že Mika Salo získal svoje místo tak rychle je dáno i tím, že jeho manažerem je bývalý rallyový novinář Mike Greasley, jeho váže několik desítek let přátelství k šéfovi týmu Toyota a bývalému výbornému soutěžákovi Ove Anderssonovi. Greasley pomohl Eddiemu Irvineovi získat v roce 1995 místo u Ferrari, což tenkrát bylo pro svět formule 1 velké překvapení. Dá se tedy očekávat, že v hledáčku Toyoty bude i tento jezdec.
Irvine má ale u Jaguaru smlouvu platnou až do konce roku 2002 a asi by nebyl příliš nadšený se po dvou letech opět vrátit k vývoji zcela nového monopostu, jak si to zažívá nyní.