Diskuze

Hádky a osočování. Z formule 1 vyšlehla zlost

Alonso nemá rád Ralfa Schumachera, jenž osočil Montoyu. Ten je ve sporu s jeho bratrem Michaelem, který si stěžuje na Webera. Trulli nadává všem pomalejším. Kdo se ve formuli 1 nyní nehádá, jako by ani nebyl. Mezi piloty je propletenec vyhrocených vztahů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lizzardking

2. 6. 2004 22:19
COŽE?
jaky plechy v F1?
0 0
možnosti

Thorr

2. 6. 2004 0:21
To redaktor
Nevazeny pane redaktore, to co tu pisete je z velke casti holy nesmyls zakladajici se na faktech, ktere neexistuji. Mozna by jste mel jit psat pro nejaky bulvani platek ci rovnou pohadky, protoze o F1 ( a tim jsem sim jist po te co jste zde napsal ) nevite vubec nic. Vztahy mezi jezdci opravdu nejsou moc dobre, ale to je asi jediny spravny fakt, ktery jste uvedl. Doufam, ze vas z tehle redakce rychle vyhodi
0 0
možnosti

Mr_Smith

1. 6. 2004 16:55
???...Trulli s Ralfem, Shumi s Weberem, Trulli se Satem... ???
...tak se mi zda, ze se z idnesu stava docela slusnej bulvar... copak tady nekoho normalniho (fanouska F1,motorizmu) zajima, kdo se s kym pohada, kdo koho ma a kdo koho nema rad.(je F1 snad nejaka telenovela???) Me je to jako fanouskovi motorsportu uplne ukradeny. Nehlede na to, ze si kazdej "novinar" tyhle vztahy vylozi uplne jinak...a pak je celej clanek zalozenej jenom na spekulacich a subjektivnich nazorech autora. Klasickym prikladem tohohle podani informaci je jedna nejmenovana komercni televizni stanice...a koukam server idnes se k ni priblizuje milovymi kroky.   Autor clanku
0 0
možnosti

ERIK_

1. 6. 2004 13:40
Redaktor objevil Ameriku...
Připojuji se ke kritice článku a především jeho autora. Fakt bulvár hadr. Ale když se podívám, kdo to napsal - FILIP SAIVER - a vzpomenu si na jeho články, např. o fotbalových fanoušcích, tak už se ničemu nedivím. Takoví novináři, to je ostuda profese.
0 0
možnosti

pakous

1. 6. 2004 14:49
Re:
, jojo, liga ma ted prestavku. Tak at si uziji taky fandove ostatnich sportu.
0 0
možnosti

kolyvanov

1. 6. 2004 13:31
Cely clanek je
jeden velky blabol... Tyhle reci jsou uplne normalni po kazdem zavode. Jediny rozdil je, ze ted se to dostalo k expertovi na F1, co pise sem. Jak bylo receno, Blesk (nebo Sport, to je fuk) hadr...
0 0
možnosti

Yaroukh

1. 6. 2004 13:26
smutny je chovani fanousku
jak tu nekdo napsal - zoufalstvi fanousku ostatnich tymu je opravdu velike; tristni je, ze to je citit z jejich prispevku - je to vetsinou jedna jedovata slina ... nechapu to, a to bych mel k zoufalstvi poradnej duvod, protoze fandim zelenejm
0 0
možnosti

JohnX

1. 6. 2004 13:38
Re:
souhlasím ... s jedním mým kamarádem, který vášnivě fandí McLarenu jsme se dlouhou dobu špičkovali. V té době vyhrával Hakkinen a McLaren byl špička. Přesto jsem nikdy neříkal, Hakkinem je špatný, v tomhle autě a tak. Prostě souboje jak mají být a ten kdo byl vítěz byl prostě lepší. Pak se to zlomilo, teď jsem na koni já a najednou musím poslouchat spousty nepřejících řečí. Ne od mého kamaráda, ale od mnoha osatních. Proto mne to mrzí kam až někteří pseudo fanoušci jsou ochotní dojít. Fanděte, hledejte jak zlepšit ten svůj tým a možná bojovat o tu pozici na kterou který tým má. Nebo je snad souboj o 3, 4, 5 .... a další místa méně zajímavé ? pořád musí pilot jet bezchybně a být schopen předjíždění. A ne být jak Sato, který místo životního úspěchu 3. místo málem sestřelí Barichella a samozřejmě sebe. Takový jezdec bohužel na špičku zatím nemá
0 0
možnosti

MacikTruhlik

1. 6. 2004 12:58
Nebrecte
Ja taky Schumachera 2x nemusim, Ferarri je mi volny, ale jestli je neco frustrujici, tak je to neschopnost ostatnich tymu s tim regulerne neco udelat. Kecat a delat machra kdyz jsem o kolo pozadu je fakt velky umeni. Proc jim to auto 3 roky nechciplo a jezdi spolehlive, proc McLarenu auto dojede jednou za "uherak", proc se Sato na BARu vymlati ve 2 ze 3 zavodu? Imbecil Montoya zase jenom blbe keca a umi velky prd...  Jestli je nekde chyba, tak urcite ne u Ferarri. A ostatni to muze stvat dvojnasob, protoze ani Schumacher neni bezchybny, coz dokazal ted v Monaku a loni v SaoPaulu. Dokud nezacnou vsichni hledat chybu hlavne u sebe, nikdy se nedostanou nahoru.
0 0
možnosti

Mr_Smith

1. 6. 2004 16:21
Re: :o)))
Jsem sice fanousek Ferrari a MS, uznavam, ze vetsina zavodu se vsem zda byt nudna (me ostatne taky)...ale plne souhlasim s timhle textem. A ztotoznuji se s nim...predevsim s posledni vetou.
0 0
možnosti

pravicovy volic

1. 6. 2004 12:20
pravidla hry
Stacilo by zrusit cast tych obmedzeni FIA, ktore likviduju menej solventne timy, teda vacsinu. Ak by neboli zakazane turbo motory, dnes by urcite nebola F1 len o Ferrarri ...
0 0
možnosti

Kerimek

1. 6. 2004 13:35
Re:
Anebo taky naopak. Kdyby bylo povoleno vše, tak ty chudší a méně technicky vyspělé stáje jako Minardi by byly v ještě větší p*deli.
0 0
možnosti

JohnX

1. 6. 2004 12:00
Zoufaství fandů ostatních týmů je veliké
To mne vážně baví. Když na někoho nemám na trati, začnu se navážet do jeho povahy, rodiny, přítelkyně, dětí, peněz, daní .... atd. Prostě jen abych odůvodnil jak je Schumacher špatný ..... a přeneseně, když je ve všem špatný je tedy "logicky špatný pilot". Prosím už ne, tohle tak stupidní. Schumacher ani Ferrari nemělo špičku předplacenou, naopak se na ní tvrdě vyšplhalo. Spíš se vedení F1 snaží je z ní dostat různou úpravou pravidel a ejhle, ono pořád Ferrari dominuje ... čím to asi je ? :-)
Barichello zdaleka není tak špatný pilot jak si někdo myslí. I ve Stewartu celkem často jezdil předek, ale nemá ambice být týmovou jedničkou, tak proč toho nevyužít. Jsem zvědavý jak se JPM srovná s Raikonenem, on takový bezohledný pilot, který svoji chybou klidně sestřelí stájového kolegu a ani se mu neomluví. Tomu říkám fair play, ale jeho problém.
Trochu se v tom kolik lidí nepřeje Schumacherovi úspěch odráží česká povaha. Kdo je úspěšný je špatný, protože takhle úspěšný nemůže být poctivě. Trefil jsem hřebíček na hlavičku, co ?
0 0
možnosti

Šlechtic na sedm

1. 6. 2004 12:42
Re:
Jsem nevěděl, že vedení a piloti F1 jsou Češi.
0 0
možnosti

karl80

1. 6. 2004 11:14
Je nejlepší
Asi to nemá cenu furt dokola opakovat, protože to někdo jako ty nepochopí, ale zamysli se nat tim, kde bylo Ferrari než tam přišel Scumacher. rok 96 první rok sch u ferrari (3. vítězství) 1. Will-Ren 175, 2. Ferrari 75; rok 97 Schumacher 5. vítězství 1.Will-Ren 123, 2. Ferrari 102; rok 98 Schumacher 6. vítězství 1. McL-Mercedes 156, 2. Ferrari 133; rok 99 se Schm moc nepovedl, ale celkově 1. Ferrari 128, 2 McL-Mer 124; 2000 Schm 9 vítězství 1. Ferrari 170, 2. McL-Mer 150; Dál je už pak zbytečný něco psát, jen rok 2003 byl o něco slabší. A ještě jedna, Ferrari získalo titul naposledy v roce 1979 a výsledky nebyly nijak růžový, od roku 1996 do roku 2003, získalo titul 4x, čim to asi může bejt???
0 0
možnosti

karl80

1. 6. 2004 11:16
Re:
Je to reakce na coloushe, proto ten začátek.
0 0
možnosti