- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Už chybí jen pro všechny stejný motory a omezení rychlosti.
Připravit pro všechny stejná auta o která si před startem "střihnou"
Nebo at si rovnou strihnou o vitezstvi, ne? Na zavodeni ve stejnych autech jsou tu jine serie.
To je jedině v pořádku. Tenista taky nesmí (vyjma Davis cupu) během zápasu konzultovat vývoj zápasu se svým trenérem.
Jen aby to nerespektovali jako Menšík v Chalupářích. To by do vysílačky vyprávěli vtipy a při řazení "omylem" sahali na kolena pasažérkám...
budou dostavat sms zprávy
Přesně to mě napadlo. Dostane to na displej ve voze. I když pokud vím, tak jim kontrolují i software ()třeba u systému KERS), takže by jim na to asi mohli přijít.
Titulek je dost hloupý. Tohle pravidlo má smysl.
Ano správně, a od nové sezóny komunikaci omezit úplně, jen na ty nejdůležitější věci typu box, hoří ti zadek a nebo podobně. Ale žádné plán B nebo D, nebo kód 3 atd.
Můžou třeba říci že na druhé straně okruhu začíná pršet ať se staví za 3 kola pro mokrou sadu, ale to vše. Palivo vidí na displeji taky sám, a určitě nějaký ten digitální budíček na teplotu brzd, motoru a kol by nebyl problém vybudovat. A alespoň se eliminuje týmová režije
Můj názor je takový, že formule 1 by se měla vrátit zpátky ke kořenům a na trati by měl být jen pilot a jeho auto, bez jakýchkoliv vnějších zásahů a spojení (s výjimkou "běžné" vysílačky, pomocí které by si například pilot mohl vyžádat zastávku v boxu).
bohužel formule1 pro mě už dávno skončila