- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je nesmysl porovnavat tuto divoce vypadajici nehodu ve vysoke rychlosti a velmi dlouhym trvanim s tou Hamiltonovsko-Verstappenovskou osedlavaci srandou ve velmi male rychlosti na Monze. Ta byla oproti Zhouvym saltum vicemene jen komedialni a nazory, ze tenkrat Max malem urazil Hamovi kolem hlavu apod. jsou nesmyslne. Tyhle "osedlavaci" nehody (ala Brundle/Senna Top Gear v 1980s) jsou vicemene mozne pouze v nizkych rychlostech nebo se slabymi monoposty a snad nikdy se pro nich nikomu nic nestalo.
Ty Zhouovy kotrmelce vypadaly oproti tomu hruzostrasne, ale ani zde se nejedna o typicky profil smrtelne nehody v minulosti. Nicmene je zde x promennych, clovek nikdy s jistotou nevi, co se stane s pilotem v kokpitu, jake potka prekazky apod. Vzdyt mnohe smrtelne ci vazne nehody byly zalozeny na pouhe smule (Senna, Massa apod.) kdy neco proniklo do hlavy ci jinam...
Grosjean, oproti tomu, byval v minulosti klasicky smrtak. Nehoda typu Cevert, Koinigg. Ti myslim tenkrat nejeli ani do spitalu, nebylo o cem.
Chudák Felipe Massa ani neví, že je po smrti.
Nehoda až příliš připomínala náraz Romaina Grosjeana v Bahrajnu z roku 2020.
Zdroj: https://www.idnes.cz/sport/formule/formule-1-nehoda-cou-kuan-ju.A220703_203330_formule_hrj
Porovnávat to s nehodou Grosjeána snad vůbec nejde. Dvě naprosto odlišné události. Grosjeán to v plné rychlosti napálil do svodidla. Zou se vezl po zádech a kutálel a na závěr svodidla elegantně přeskočil a pověsil formuli na pletivo.
Byla by škoda vozu a zřejmě by to i ohrozilo řidiče, kdyby to napálil do nějakého aktivisty. Tady to naštěstí odnesla jen ta technika. Halo je fakt pecka
Tak rám nad hlavou řidiče byl už dávno. Podobné nehody bez zranění končili i před Halo. Tim neříkám, že nepomohl.