„I když jsem připravili zcela nové díly, zákaz testování nám znemožnil si novou aerodynamiku vyzkoušet. To znamená, že na Hungaroringu nás čeká hodně práce s nastavením vozu tak, abychom v sobotním tréninku co nejlépe uspěli. Kromě úpravy aerodynamiky našeho B201 jsme také upravili chlazení. V Maďarsku je totiž velmi horko, a tak jsem se na to museli připravit. Vysoká teplota by však měla naopak sedět pneumatikám Michelin a věřím, že budou stejně konkurenceschopné jako v Hockenheimu," uvedl technický ředitel Mike Gascoyne.
„Budapešť je zcela kontrastní vůči poslednímu okruhu, na kterém se jelo, tedy Hockenheimu. Z druhého nejdelší a nejrychlejšího přecházíme na druhý nejpomalejší a nejkratší. Na rozdíl od dlouhých rovinek ježděných na plný plyn, se na Hungaroringu šlape na podlahu jen 7,5 vteřiny. Okruh je kvůli panujícím vedrům velmi kluzký, svoji roli také hraji drobný písek," dodal sportovní ředitel Renaultu Pat Symonds.
- čtvrtek 16. srpna 2001