Hned za třetím Webberem se umístil Michael Schumacher díky letmému kolu v samém závěru hodinu a půl dlouhých jízd, kdy povrch dráhy opět osychal. Poprvé po návratu do formule 1 porazil v jakémkoliv měření sil svého týmového kolegu Rosberga, na nějž v Bahrajnu nestačil v žádném z tréninků, v kvalifikaci ani v závodě.
Poprvé začalo pršet při zaváděcím kole, ale mraky byly rychle pryč a asfalt osychal. Před druhou přeháňkou se objevilo krátké, přibližně patnáctiminutové okno, v němž stihli jezdci McLarenu dosáhnout na nejlepší výkony. Hamilton o více než vteřinu překonal nejlepší dopolední výkon Poláka Kubici.
Webber a Schumacher za nimi se protáhli do nejlepší desítky v závěrečných minutách, kdy byla dráha znovu téměř prosta vody. O podobné zlepšení se pokoušel i Sebastian Vettel, ale ten byla nakonec rád, že se dostal zpátky do boxů. Chvíli se smýkal se svým vozem Red Bull ve štěrku, ale zvládl se bez viditelného poškození vrátit na dráhu.
Jak bylo v tomto druhém tréninku důležité načasování, ukazuje výsledek jezdců týmu Ferrari, kteří ovládli závod přes čtrnácti dny v Bahrajnu. Na trať se tentokrát nedostali za ideálních podmínek, což jim vyneslo až šestnácté a sedmnácté místo.
Nováčci sezony dál poznávali, že formule 1 není tak jednoduchá, jak by se mohlo z televize zdát. Timo Glock se po opravě závady převodovky z úvodního tréninku dostal na dráhu jen na devět kol a jeho týmový kolega ze stáje Virgin di Grassi si kvůli problémům s elektronikou nepřipsal jediný konkurenceschopný výkon.
Ještě hůře na tom byli zástupci ekipy Hispania Racing. Ind Čandhok zastavil na dráze po necelých sto metrech za výjezdem z boxů s porouchanou převodovkou a jeho týmový kolega Senna se kvůli trablům s tlakováním paliva vůbec nedostal z garáže.
Kovalainen a Trulli s lotusy potíže neměli, ale svými časy pod hranici čtyř vteřin odstupu na nejrychlejšího nestlačili.
Výsledky úvodního tréninku najdete ZDE
Druhý trénink
poř. | jméno | stáj | čas |
1. | Hamilton | McLaren-Mercedes | 1:25.801 |
2. | Button | McLaren-Mercedes | +0.275 |
3. | Webber | Red Bull-Renault | +0.447 |
4. | Schumacher | Mercedes | +0.710 |
5. | Petrov | Renault | +0.931 |
6. | Buemi | Toro Rosso-Ferrari | +1.031 |
7. | Sutil | Force India-Mercedes | +1.033 |
8. | Liuzzi | Force India-Mercedes | +1.034 |
9. | Barrichello | Williams-Cosworth | +1.103 |
10. | Rosberg | Mercedes | +1.155 |
11. | Kubica | Renault | +1.307 |
12. | de la Rosa | Sauber-Ferrari | +1.307 |
13. | Kobayashi | Sauber-Ferrari | +1.654 |
14. | Hulkenberg | Williams-Cosworth | +1.744 |
15. | Alonso | Ferrari | +3.224 |
16. | Vettel | Red Bull-Renault | +3.333 |
17. | Massa | Ferrari | +3.790 |
18. | Kovalainen | Lotus-Cosworth | +4.059 |
19. | Alguersuari Toro | Rosso-Ferrari | +4.709 |
20. | Trulli | Lotus-Cosworth | +4.894 |
21. | Glock | Virgin-Cosworth | +6.316 |
22. | di Grassi | Virgin-Cosworth | DNF |
23. | Chandhok | HRT-Cosworth | DNF |
24. | Senna | HRT-Cosworth | DNS |